امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

جشن خودمانی‌تر شبکه پنج در رمضان

مشاهده ۶۵۸
۱۳۹۹/۰۲/۱۳- ۱۰:۰۵

«جشن رمضان» امسال به انعکاس فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت، درمان، عمران، سرپرستی ایتام، حمایت از خانواده‌های بی‎سرپرست می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «جشن رمضان» شبکه پنج به تهیه‎کنندگی رسول آذر سرا، با شکل و شمایل متفاوت امسال بدون حضور تماشاچیان به‎علت بیماری کرونا با فرم و ساختار جدید از شبکه پنج سیما در حال پخش است.
رسول آذرسرا تهیه‌کننده برنامه «جشن رمضان» درباره ساختار این برنامه گفت: این برنامه در سال‌های گذشته با حضور تماشاچیان روی آنتن می‌رفت اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ما در ساختار و فرم برنامه تغییراتی ایجاد و بدون تماشاچی برنامه را تولید می‌کنیم.
وی ادامه داد: لوکیشن برنامه امسال یک خانه است که آن را با المان‌های قدیمی مانند حوض و ... طراحی کردیم که یک فضای نوستالژیک دارد. به‎منظور فداکاری‌های مردم و کادر بهداشتی درمانی در مبارزه با کرونا و همچنین مجاهدت گروه‌های جهادی، جشن رمضان امسال به انعکاس فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت، درمان، عمران، سرپرستی ایتام، حمایت از خانواده‌های بی‎سرپرست و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» می‌پردازد.
تهیه‌کننده «جشن رمضان» درباره بخش‌های مختلف برنامه بیان کرد: امسال این برنامه به صورت نمایشی با چاشنی طنز است.
علاوه بر آن هر شب یک شگفتانه برای مخاطبان داریم و مهمان‌های خاصی نیز در برنامه حضور پیدا می‌کنند.
آذرسرا افزود: امسال قهرمان‌های اصلی برنامه ما کسانی هستند که در حوزه‌های جهادی مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند که تا به حال رسانه‌ای نشده‌اند. از این دوستان برای شرکت در برنامه دعوت می‌کنیم تا مهمان ما در «جشن رمضان» باشند.
وی درباره تندیس اهدایی به مهمانان خاص این برنامه مطرح کرد: هر شب یک تندیس با تصاویر و اثر انگشت خاص از شهید قاسم سلیمانی که ایشان هم یک جهادگر بوده است، تقدیم میهمانان خاص می‌کنیم، همچنین هر شب در برنامه عکس یکی از شهدای عزیز مدافع سلامت و حرم و گروه‌های جهادی که در سال‌های اخیر به شهادت رسیدند، فضا و دکور برنامه را مزین می‌کند.
تهیه‌کننده «جشن رمضان» ادامه داد: این برنامه شاید از معدود برنامه‌های زنده‌ای هست که اذان و تلاوت قرآن به صورت زنده در برنامه پخش می‌شود و مهمانان سر سفره افطار برنامه حضور دارند. همچنین راس ساعت ۸ صلوات خاصه نیز داریم.
ویژه ‌برنامه «جشن رمضان» به تهیه‌کنندگی رسول آذر سرا و با اجرای حسین مولایی و عده‌ای از بازیگران که کار نمایشی برنامه را برعهده دارند در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ شب به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

امتیاز شما