امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
شبکه رادیویی جوان
شبکه رادیویی جوان

همراه با «قبول حق» در لحظه‌های افطار

مشاهده ۱۳۷۴
۱۳۹۹/۰۲/۱۶- ۱۷:۲۴
تعداد بازدید:1374

«قبول حق» برنامه‌ای از گروه اندیشه رادیو جوان است که با استفاده از خطبه ‌متقین نهج‌البلاغه‌، ویژگی‌های انسان مومن را در قالب موضوعاتی ساده برای مخاطبان بازگو می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ حسین خلیل نژاد، تهیه‌کننده مجله رادیویی «قبول حق» گفت: این برنامه با سردبیری اکرم زمانی و گویندگی مهدی مفیدی تهیه و پخش می‌شود و قسمت‌های مختلف برنامه همسو با موضوع اصلی، انتخاب شده‌است.

مستند مشاغل ، حرف دل از اهل دل، درخت سوخته زیر باران ( برگرفته از دعای ابوحمزه ثمالی)،  فیلمآوا، گفت‌وگو با قاریان جوان و تلاوت آیات مرتبط با موضوع برنامه، گفت‌وگو با پزشکان جهادی جوان، کارشناسی مذهبی و کارشناسی طب ایرانی و.‌.. از جمله بخش‌های این برنامه است.

 مخاطبان جوان «قبول حق» می‌توانند در پویش #سفره_سبز،  تصاویر سفره‌های افطار خود را ارسال کنند تا در رادیونمای شبکه رادیویی جوان نمایش داده شود و همچنین با شرکت در پویش #مناجات_خوانی و ارسال آثار صوتی ۴۰ ثانیه‌ای در قالب مناجات و دل‌گویه، شنونده صدای خود در برنامه «قبول حق» رادیو جوان باشند.

شنونوگان رادیو می‌توانند هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۴۵  شنونده ویژه برنامه افطار «قبول حق» از شبکه رادیویی جوان باشند.

علاقه‌مندان از طریق شماره تماس ۲۲۰۴۰۰۰۰ و ۲۲۰۵۰۹۵۲ ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۸۱ و وب سایت رادیوجوان به نشانی www.radiojavan.ir با این برنامه‌ تماس بگیرند.

 

امتیاز شما