امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در دهه اول ماه رمضان امسال محقق شد؛
در دهه اول ماه رمضان امسال محقق شد؛

پیشتازی شبکه‌های استانی در جذب مخاطب/ رتبه نخست صدای مراکز در بین شبکه‌های رادیویی

مشاهده ۶۲۳
۱۳۹۹/۰۲/۱۶- ۲۱:۱۳
تعداد بازدید:623

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، برنامه‌های رادیویی و نیز مناجات‌خوانی شبکه‌های تلویزیونی استانی به ترتیب ۴۲ و ۲۳ درصد از مخاطبان را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، شبکه‌های استانی رادیویی و تلویزیونی توانسته‌‌اند در دهه نخست ماه رمضان امسال، عملکرد موفقی در جذب مخاطب داشته باشند.
بر این اساس، ۲۱.۶ درصد پاسخگویان در ماه مبارک رمضان شنونده برنامه‌های رادیو بوده‌اند که از میان شنوندگان برنامه‌های رادیو، ۴۲.۳ درصد شنونده رادیو های«استانی» بوده اند که رتبه نخست را در این فهرست نصیب صدای مراکز کرده است.
این نظرسنجی نشان می‌دهد ۳۰.۴ درصد پاسخگویان برنامه‌های مناجات‌خوانی شبکه‌های سیما را دیده‌اند که از این میان، ۲۳ درصد مخاطبان از شبکه «استانی» به تماشای این برنامه‌ها نشسته‌اند و به این ترتیب مراکز توانسته‌اند رتبه دوم را از این نظر به خود اختصاص دهند.
علاوه بر این ، ۲۷.۵ درصد پاسخگویان مشتری سخنرانی‌های مذهبی هستند که از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. از این میان، ۱۴ درصد مخاطبان این برنامه‌ها را از طریق شبکه‌های استانی پیگیری می‌کنند که نشان دهنده رتبه دوم این شبکه‌ها در جدول سخنرانی‌های مذهبی است.
۲۸.۵ درصد پاسخگویان هم بیننده ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه‌های سیما بوده‌اند که ۲۱.۲ درصد آن‌ها برنامه ترتیل‌خوانی را از شبکه «استانی» دنبال می‌کنند.

امتیاز شما