امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
«دال» رادیو جوان بررسی کرده است:
«دال» رادیو جوان بررسی کرده است:

اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده

مشاهده ۹۶۲
۱۳۹۹/۰۲/۱۷- ۱۶:۴۹
تعداد بازدید:962

مدیر ارتباط با مشتریان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با برنامه «دال» رادیو جوان گفت: در فاز دوم طرح حمایت، شرکت‌های خلّاق برای حمایت در نظر گرفته شده‌اند که با تضمین چک و سفته می‌توانند تا سقف چهارصد میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ در برنامه «دال» هفدهم اردیبهشت، محسن نوتاش مدیر ارتباط با مشتریان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری گفت: در فاز اول طرح حمایت، اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا که شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک مورد هدف بود، در هفته گذشته انجام گرفت و اکنون در فاز دوم این طرح شرکت‌های خلّاق برای حمایت در نظر گرفته شده‌اند که با تضمین چک و سفته می‌توانند تا سقف چهارصد میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. به گفته وی، شرکت‌های خلّاق، شرکت‌های مورد تایید دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری‌اند.

نوتاش افزود: در هفته‌های آینده گروه‌های بعدی اعلام می‌شوند که شرکت‌های فناور و شرکت‌های پارک‌های فناوری و رشد علمی سراسر کشور مورد هدف خواهند بود .

برنامه «دال» با تهیه‌کنندگی زهره عبدالرحیم و اجرای راضیه ‌هاشمی و صدیقه مرادی از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 12:15 :تا 12:45 به‌صورت زنده از رادیو جوان پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس 22040000 ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰881 و صفحه برنامه در وب‌سایت رادیو جوان به نشانی www.radiojavan.ir  با این برنامه در ارتباط باشند.

 

امتیاز شما