امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
روی موج اف ام، ردیف هشتاد و هشت
روی موج اف ام، ردیف هشتاد و هشت

رادیو جوان هر شب «گل طلایی» می‌زند!

مشاهده ۲۳۳۷
۱۳۹۹/۰۲/۱۷- ۱۷:۲۹
تعداد بازدید:2337

سخنان امیر خادم در برنامه گل طلایى رادیو جوان درباره خصوصى‌سازى باشگاه‌هاى پرسپولیس و استقلال، در صدر خبرهای رسانه‌های ورزشی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛  برنامه «گل طلایی» از ابتدای اردیبهشت با رویکردی انتقادی و صریح،  اتفاقات ورزشی در ایران و جهان را پیگیری می‌کند و با هدف شفاف‌سازی ابهامات مخاطبان رادیو جوان به روی آنتن می‌رود.

شب گذشته، امیر خادم در برنامه گل طلایى رادیو جوان درباره خصوصى‌سازى باشگاه‌هاى پرسپولیس و استقلال سخنانی گفت که در صدر خبرهای رسانه‌های ورزشی قرار گرفت.

وی در بخشی از سخنانش درخصوص ارزش‌گذارى قیمت این دو باشگاه به رادیو جوان گفت: وزارت ورزش و جوانان همواره آماده واگذاری دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال است؛ افراد متخصص باید نظر بدهند اما این دوباشگاه قابل واگذارى نیست.

این برنامه رادیویی این هفته به تهیه‌کنندگی شایان بهلولى ، اجرای امیرحسین بابازاده و گویندگی دانیال دانشور،  شنبه تا چهارشنبه به‌صورت زنده ساعت 19 به روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس 22040000، 22050952 ، سامانه پیامکی 30000881 و صفحه برنامه در وب‌سایت رادیو جوان به نشانی  www.radiojavan.ir  با این برنامه در ارتباط باشند.

امتیاز شما