امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروجان کتابخوانی  در «کتاب بان» رادیو فرهنگ

مشاهده ۱۶۴
۱۳۹۹/۰۲/۲۰- ۰۳:۴۶

در برنامه «کتاب بان» رادیو فرهنگ شنبه 20 اردیبهشت، کیمیا امینی، عضو شورای سیاستگذاری جشنواره مروجان کتابخوانی، به موضوع آشنایی مروجان کتابخوانی با یکدیگر و اثرات آن می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«کتاب بان» امروز  به چگونگی آشنایی مروجان کتابخوانی با یکدیگر و بهره بردن از تجربیات و راهکارهای تشویق افراد به مطالعه می‌پردازد. در این برنامه کیمیا امینی، نویسنده و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره مروجان کتابخوانی به مساله راه‌های ارتباطی مروجان کتابخوانی سراسر کشور اشاره می‌کند.

همچنین با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره‌های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه‌های تبلیغ کتابخوانی، این هفته با لیلی بنو‌فامیل، مروج برگزیده کتابخوانی شهر مقدس مشهد درباره اهمیت  فعالیت برای ترویج مطالعه گفت‌وگو می‌شود. وی از فعالیت‌های فرهنگی خود و این‌که چرا کودکان را به عنوان مخاطبین اصلی خود انتخاب کرده ، سخن می‌گوید و پس از آن فعالیت‌های خود در  شورای کتاب کودک، موسسه مادران امروز،‌ موسسه پژوهشی کودکان دنیا و شبکه دوستداران کودک خراسان صحبت می‌کند.

برنامه «کتاب بان» به تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و اجرا کارشناسی علی‌اکبر زین‌العابدین، شنبه‌ها ساعت 10:30صبح به مدت 30 دقیقه به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ برروی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

 

امتیاز شما