امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‎ریزی رسانه استانی گلستان برای دهه کرامت

مشاهده ۴۱۱
۱۳۹۹/۰۲/۲۳- ۱۱:۴۳

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان در دیدار با مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان از برنامه‌ریزی برای ساخت و اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، منتظر حجت مدیرکل صداوسیما در دیدار با مدیر دفتر استانی آستان قدس رضوی در گلستان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های آستان قدس رضوی در مناطق محروم استان افزود: معرفی خدمات این نهاد معنوی به مردم و انعکاس فعالیت های خادم یاران می‎تواند الگوی مناسبی برای محرومیت‌زدایی و خدمت صادقانه باشد.
منتظر حجت در ادامه با اشاره به فعالیت این روزهای آستان قدس رضوی در استان اظهار داشت: آستان قدس رضوی در این ایام با توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی به مردم کم بضاعت استان و قدردانی از کادر درمانی کاری بس پسندیده را انجام می‎دهد.
وی ضمن تشکر از رویکرد آستان قدس رضوی باهدف اطلاع‌‌رسانی بهتر و تعامل مثبت با صداوسیمای استان، ادامه داد: برگزاری جلسات مشترک، هم‌اندیشی و ارتباط نزدیک با صداوسیما از جمله اقدامات مثبت و ابتکاراتی بوده که در سال‌های اخیر در صداوسیما و آستان قدس رضوی رقم خورده است.
مدیرکل صداوسیمای گلستان در ادامه بر ضرورت هماهنگی و تعامل بیش از پیش میان سازمان صداوسیما و مجموعه آستان قدس رضوی بر توسعه و غنا بخشی به تولیدات رسانه‌ای از حرم مطهر تأکید کرد و افزود: رسانه استانی گلستان از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای پوشش هرچه بهتر برنامه‌های دهه کرامت را آغاز کرده است.
منتظر حجت افزود: امیدواریم همگی ما این افتخار خدمتگزاری به آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) را داشته باشیم و رسانه استانی نیز آمادگی دارد همراهی و همکاری لازم را برای پوشش فعالیت‎های دفتر آستان قدس رضوی در استان انجام دهد.
در ادامه این نشست مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل صداوسیما در خصوص برنامه‌های آستان قدس رضوی گفت: افزایش سطح تعاملات با رسانه‌ملی و صداوسیمای استان، یکی از راهبردهای جدی ماست و در این زمینه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
سیدحسین علوی با اشاره به اینکه یکی دیگر از رویکردهای آستان قدس ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی است بیان داشت: تعامل رسانه و آستان قدس رضوی در نشر و ترویج معارف اسلامی‌بسیار مؤثر است.
وی نشر اندیشه‌های نورانی امام رضا(ع)، توسعه فرهنگ رضوی و سبک زندگی اهل بیت (علیهم السلام) و مستندسازی اقدامات صورت گرفته در استان را بسیار مهم عنوان کرد و اظهار داشت: صداوسیما می‎تواند با استفاده از ظرفیت‎های خود در این امر موثر باشد.

امتیاز شما