امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شب‌های قدر در صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی

مشاهده ۷۵۲
۱۳۹۹/۰۲/۲۳- ۱۲:۲۸

صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در شب‌های قدر امسال با توجه به شرایط ویژه موجود با ویژه برنامه‌های متنوعی در خدمت مخاطبان خود است.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه‎های صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در شب‎های قدر به شرح زیر است:
سیمای سهند
سیمای استانی سهند با ویژه برنامه شب‌های قدر، مراسم زنده احیاء شب‌های پرفیض قدر را از مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تبریز پوشش تصویری کامل می‌دهد. پخش دعای جوشن کبیر و مناجات، مداحی و قرآن به سرگیری از جمله آیتم‌هایی است که از قاب شبکه سهند پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی محمودنسب، کارگردانی عبداللهی، تصویربرداری نیکمندان، حسین پور و پورفرج و صدابرداری اندرزگو از ساعت 30 دقیقه تا 2 بامداد به روی آنتن می‌رود.

صدای سهند
صدای استانی مرکز آذربایجان شرقی با برنامه زنده «قدر گئجه سی» مراسم احیاء شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان را از آستان مقدس امامزاده سید حمزه (ع) پوشش می‌دهد. در برنامه «قدر گئجه سی» قرار است مراسم تلاوت قرآن، دعای جوشن کبیر و قرآن به سرگرفتن روزه داران و شرکت‎کنندگان در این مراسم معنوی تقدیم شنوندگان مومن رادیو تبریز شود. این برنامه از ساعت 23 در 240 دقیقه، به تهیه‌کنندگی زین العابدین گوزلی و گویندگی یوسف منیری فر و کمال الدین افصحی، روی آنتن می‌رود.

رادیو برون مرزی این مرکز هم با ویژه برنامه «شب‌های قدر» در این سه شب پربرکت، بخش‌های متنوعی را برای مخاطبان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز تدارک دیده است. این برنامه به تهیه‌کنندگی حسن صادقی و گویندگی جعفر رضایی پخش می‎شود.

امتیاز شما