امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

شب‎زنده‎داری با شبکه استانی چهار محال و بختیاری

مشاهده ۶۱۱
۱۳۹۹/۰۲/۲۳- ۱۳:۰۹

صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم‎زمان با شب‎های قدر، ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های مختلفی با مردم استان همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه شب‎های قدر سیمای جهان‎بین شامل ارتباط با مصلای بزرگ امام خمینی شهرکرد، پخش مراسم احیای شب‎های قدر و عزاداری شهادت حضرت علی(ع)، قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، سخنرانی مذهبی، دعا و نیایش و صحبت‎های مجری است که با هدف تبیین فضایل و فیوضات شب‎های قدر از 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه به تهیه‎کنندگی فرشاد صالحی در این شب ها پخش می‌شود.
همچنین برنامه «عقیق» ویژه شب‎های قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) با بخش‎های متنوع، همراه لحظات معنوی بینندگان شبکه استانی می‌شود. این برنامه با هدف تبیین فضایل و ویژگی‌های اخلاقی حضرت علی(ع) و توصیف شرایط جهان اسلام در زمان خلافت امیرالمؤمنین از شب نوزدهم ماه رمضان به مدت پنج شب، روی آنتن می‎رود. ویژه برنامه «عقیق» در بخش‎های مرثیه خوانی، کارشناس، گزارش، نماهنگ، شعرخوانی شاعران هم استانی و میان برنامه از ساعت 21 به مدت 45 دقیقه به تهیه‎کنندگی صالح جلیلی و اجرای جمال خدابخشی از سیمای جهان بین پخش می‌شود.
معاونت صدای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در برنامه‌های همیشگی و روزانه خود با رویکرد مناسبتی (ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع)) پخش می‎شود.
این رادیو در شب‎های قدر با ویژه برنامه «قرار عاشقانه» با مؤمنان شب زنده‎دار همراه و با پخش دعای جوشن کبیر، مباحث کارشناسی، مباحث معرفتی،آنونس، ادعیه و مناجات، بسته‌های صوتی گویندگان افتخاری، بزرگداشت درگذشتگان کرونا و ارتباط با خبرنگاران آزاد و افتخاری در نقاط مختلف استان در شب‎های قدر با شنوندگان همراه می‎شود.
ویژه برنامه «قرار عاشقانه» در شب های قدر به تهیه کنندگی مهشید موسویان و فاطمه دهقانی و گویندگی مریم خلجی از ساعت22 تا 3 بامداد پخش می‌شود. معاونت فضای مجازی صدا و معاونت فضای مجازی این استان هم با تولید پوستر، اینفوگرافیک، استوری موشن ویژه هر روز، بازنشر ویدئو و پادکست های تولیدی و تأمینی با موضوعات اعتقادی در فضای مجازی، برگزاری پویش سراسری «خلوت انس»، ایجاد صفحه ویژه در وب سایت مرکز، بارگذاری محتوای تولیدی در پیام رسان‌ها و استفاده از ظرفیت اپلیکیشن جهان بین همراه؛ در ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) و شب‎های قدر با مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی همراه است.

تصاویر

امتیاز شما