امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

زنجانی‎ها میهمان سفره سحر و افطار شبکه اشراق

مشاهده ۷۷۵
۱۳۹۹/۰۲/۲۵- ۱۲:۲۲

صداوسیمای زنجان با ویژه برنامه‎های سحری و افطاری خود در ماه مبارک رمضان، با مخاطبان شبکه اشراق همراه می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه‎های این مرکز به شرح زیر است:
سیمای زنجان

«افطارلیق» عنوان ویژه برنامه افطار سیمای زنجان است که در ساعات افطار به مدت 60 دقیقه میهمان سفرهای مومنان روزه‎دار است، بهره‎مندی از سخنان کارشناسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گزارش‌های ویژه برای اشاعه فرهنگ سفره‌های ساده در افطار، میهمانان ویژه، خیرین و کارآفرینان استان، آیتم «امید رهایی» با موضوع پخش گزارش از زندانیان جرایم غیرعمد جهت جلب مشارکت‎های مردمی در آزادسازی زندانیان، وله‌های مختلف، ادعیه‌های مخصوص افطار و گزارش مردمی، از آیتم‎های متعدد این برنامه است. «افطارلیق» به تهیه‎کنندگی محمدجواد حسین خوانی و کارگردانی مهرداد خلیلی، از ساعت 19 همراه مومنان روزه‎دار می‎شود.

رادیو زنجان

«اوباشدانلیق» عنوان ویژه برنامه اوقات ملکوتی سحر شبکه استانی صدا است که در این برنامه سعی شده است با پخش آیتم‎هایی از قبیل دعوت از مداحان برای قرائت ادعیه و اذکار، تفسیر ادعیه ماه رمضان، آداب و رسوم سحری، رمضان در جبهه‌ها ، ادعیه مخصوص سحر و .... ساعاتی پر از معنویت را به مدت 75 دقیقه برای شنوندگان خود فراهم کند. تهیه‎کننده این برنامه فرزانه خلائق پرست است و با اجرای رقیه نوری روی آنتن شبکه استانی صدای مرکز زنجان می‎رود.

«آیلار آیی» نیز  ویژه برنامه رادیویی صدای مرکز زنجان است که در زمان افطار به مدت 90 دقیقه پخش می‌شود و شامل آیتم‎هایی مانند آداب و رسوم رمضان، نمایش، ارتباط با استان‌های مختلف، پرداخت به آداب و رسوم رمضان در شهرستان‎ها، گزارش از زندان‎ها باهدف کمک به آزادی زندانیان، گزارش مردمی، سخنرانی و حضور خیران، کارآفرینان و مسئولان نهادهای مردمی فعال در عرصه کمک‎رسانی است. این برنامه به تهیه‎کنندگی الهام نجفی و با اجرای اصغر داداشی و سارا ترملو پخش می‌شود.

 

امتیاز شما