امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شبکه اترک همگام با روز جهانی قدس

مشاهده ۶۰۰
۱۳۹۹/۰۲/۳۰- ۱۳:۰۸

صداوسیمای مرکز خراسان شمالی با برنامه‌های ویژه در روزجهانی قدس با مخاطبانش همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک در روز جهانی قدس با ویژه برنامه « سلام بر قدس » حال و هوای این روز بزرگ را برای شنوندگان خود تشریح می‌کند.

در این ویژه برنامه به بررسی چگونگی به‎وجود آمدن و تبیین ویژگی‌های روز قدس درتقویت روحیه مقاومت پرداخته می‌شود. مصاحبه با اقشار مختلف مردم، گفت‎وگو با کارشناس، ارتباط تلفنی با مسئولان استان و امامان جمعه، موسیقی باکلام، پخش سخن بزرگان درباره روز قدس، حریم (درباره اهمیت قدس برای جهان اسلام)، زخم زیتون (تاریخچه کوتاه درباره قدس و مبارزات مردمی)، معرفی کتاب، شعر قدس، گزارش‌های مردمی، تلفن و پیامک و... از جمله آیتم‌های این برنامه است.

«سلام بر قدس» جمعه دوم خرداد مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان ساعت 10 به مدت دو ساعت به‎صورت زنده از صدای اترک به تهیه‎کنندگی سمانه سفیدگر و گویندگی اعظم صادقی و جواد اسکندری پخش می‌شود.

سیمای شبکه اترک نیز با ویژه برنامه «سلام بر قدس» مخاطبانش را همراهی می‌کند. گزارش مردمی، گفت‎وگو با کارشناس، مصاحبه با اقشار مختلف، موسیقی-تصویر، کلام بزرگان، شعرخوانی شاعران درخصوص قدس، معرفی کتاب، تاریخچه سنگ‎ها (مروری کوتاه بر مبارزات مردمی فلسطین)، پخش تلفن و پیامک‎های مردمی و... از جمله آیتم‎های این برنامه است.

«سلام بر قدس» به تهیه‎کنندگی سعید آقایی پنجشنبه اول خرداد ساعت 21 و جمعه دوم خرداد ساعت 9 صبح از سیمای اترک به طور زنده پخش می‌شود.

 

تصاویر

امتیاز شما