امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«تماشاخانه» رادیو جوان، صحنه‌ای برای جوانان هنرمند

مشاهده ۱۰۷۴
۱۳۹۹/۰۲/۳۰- ۱۴:۰۲

«تماشاخانه‌» رادیو جوان محفلی‌ است تا جوانان فعال در حوزه هنرهای نمایشی، ضمن معرفی گروه‌های خود بتوانند از تجربیات چهره‌های سرشناس و استادان دانشگاه بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه«تماشاخانه» هر هفته یکی از چهره‌های مطرح تئاتر در قالب جمله‌ای کوتاه،  برنامه را به مخاطبان تقدیم می‌کند. گزارش از پشت صحنه‌ تئاترهایی که مهجور، اما متشکل از استعدادهای جوان هستند، مورد توجه این برنامه بود که با شیوع کرونا، روند کار تغییر پیدا کرد و برنامه «تماشاخانه» در فراخوانی از طریق فضای مجازی از گروه‌های تئاتری درخواست کرد تا نمایشنامه‌خوانی‌های مجازی خود را برای این برنامه ارسال کنند که با استقبال خوب گروه‌های تئاتری از سراسر ایران مواجه شده است. در اتفاقی نادر، یک گروه تئاتر که اعضای آن را جوانان ایرانی ساکن 11 کشور دنیا تشکیل می‌دادند، نمایشنامه‌خوانی مجازی خود را برای این برنامه ارسال کردند.

بخش «آن‌ سوی ابرها» نیز به معرفی چهره‌های به آسمان پرکشیده می‌پردازد و سعی دارد در دقایقی کوتاه، برای نسل جوان، یادآوری کند که در راه چه بزرگانی قدم گذاشته‌اند. دلگویه، بخش جدیدی‌ است در برنامه‌ «تماشاخانه» که در آن‌  برزو و بهار ارجمند، سوگل طهماسبی و پوراندخت مهیمن حضور داشته‌اند.

برنامه«تماشاخانه» کاری از گروه اندیشه رادیو جوان، به تهیه‌کنندگی حسین خلیل‌نژاد و اجرای حسام خلیل‌نژاد، جمعه‌ها عصر ساعت ۱۶:۳۰ به روی آنتن می‌رود. 

 علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۰۴۰۰۰۰ و ۲۲۰۵۰۹۵۲ ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۸۱ و وب سایت رادیوجوان به نشانی www.radiojavan.ir با این برنامه‌ها در ارتباط باشند. 

 

امتیاز شما