امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

رادیو پیام در روز قدس

مشاهده ۶۵۶
۱۳۹۹/۰۲/۳۱- ۰۹:۴۳

ویژه برنامه«پیام قدس» با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نام‌گذاری آن از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی‌ به روز جهانی قدس، از رادیو پیام به روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مریم رستمی، مدیر طرح و تولید رادیو پیام گفت: شبکه رادیویی پیام با تدارک ویژه برنامه‌های متنوع در مناسبت های تقویمی آخر ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، روز آزاد سازی خرمشهر و عید سعید فطر، این ایام را گرامی می‌دارد. وی افزود: ویژه برنامه«پیام قدس» که از بخش شامگاهی روز پنجشنبه1 خرداد آغاز و تا پایان بخش شامگاهی روز جمعه 2 خرداد ادامه دارد، ضمن پخش بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با موضوع قدس و فلسطین و مطالب و موسیقی‌های مرتبط با روز قدس برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، سخنرانی مقام معظم رهبری را در روز قدس به‌صورت زنده پخش می‌کند.

رستمی تصریح کرد: رادیو پیام در روز سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر، با برنامه‌های «دلدادگان»(پخش صدای رزمندگان)، «صدا، سکوت، حماسه» (بررسی فیلم های مربوط به آزادسازی خرمشهر همراه با پخش موسیقی فیلم)، «پرنیان صدا»(پخش قسمت‌هایی از برنامه‌های تولید و پخش شده در دوران جنگ و آزادسازی خرمشهر) این روز را گرامی می‌دارد. رادیو آوا نیز با پخش ترانه‌های سنتی، پاپ و محلی، در بخش‌های مختلف شبکه و برنامه «عشق می نوازد» به بررسی ترانه‌های مربوط به آزادسازی خرمشهر می‌پردازد.

مدیر طرح و تولید رادیو پیام گفت: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی در روز جهانی قدس امسال ، رادیو پیام ذیل پویش«بنی آدم اعضای یک پیکرند» برای ابراز همدردی با کودکان مظلوم فلسطین، طرح نقاشی روز قدس را در دستور کار دارد، در این طرح فرزندان ایران اسلامی می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع قدس و فلسطین تهیه و همراه تصویر خودشان برای پخش از رادیو نمای رادیو پیام، از طریق درگاه‌های ارتباطی این شبکه ارسال کنند. 

رستمی درادامه افزود: رادیو پیام در روز عید سعید فطر، نیز با پخش ویژه برنامه «پیام فطر» به استقبال عید بزرگ مسلمانان می رود. در این روز رادیو پیام ضمن پخش نماز عید سعید فطر، با بخش‌های متنوع و جذاب همراه مخاطبان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز شما