امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای خراسان رضوی برای روز قدس

مشاهده ۸۱۹
۱۳۹۹/۰۲/۳۱- ۱۳:۲۸

مرکز خراسان رضوی با ویژه‌برنامه‌هایی به استقبال روز جهانی قدس می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای خراسان رضوی با برنامه «صحن انقلاب» به تهیه‎‌کنندگی عباس غلام‌پور در قالب بخش‌‌هایی مانند تبیین علل مخالفت ایران ‌با موجودیت اسرائیل و بیان جنایات صهیونیسم پخش می‌‎شود.

صدای خراسان رضوی نیز با برنامه «حماسه مقاومت»، جمعه از ساعت 9 تا 11 مشتمل بر بخش‌های مختلفی چون مستندهای گزارشی، بیان هنرمندان در ترویج روز جهانی قدس، تبیین جنایات صهیونیسم در قدس شریف با حضور کارشناسان و... به تهیه ‌کنندگی رضا سلیمانی و نویسندگی جمیله توکلی تهیه و پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه «صحن قدس» با بررسی سوابق مبارزات ملت مظلوم فلسطین و موضوعات متنوع و کارشناسی صاحب‌‌نظران به تهیه‌‎کنندگی محمدناصر رازجو و نویسندگی محمد گلگونی از  رادیو زیارت پخش می‌شود. در  این برنامه، ارتباط تلفنی با سوریه و گزارش از 5 ملیت مختلف درباره تأثیر نامگذاری روز قدس در ملت‌ها و بخش‌هایی با موضوع دیالوگ‌های فیلم‌های ماندگار مرتبط با آرمان فلسطین، نقش هنرمندان در ترویج روز جهانی قدس و موسیقی‌‌ها و نواهای مرتبط با این روز طراحی شده است. این برنامه با حضور حجت‌الاسلام مهدویان به‌عنوان کارشناس برنامه و کارشناسی سیدجلال فیاضی و کوروش شجاعی پخش می‎‌شود. همچنین هماهنگی لازم برای مصاحبه با صلاح ذبابی سفیر فلسطین در تهران نیز انجام شده است. اجرای «صحن قدس» بر عهده میثم مسرور است که از ساعت 9 صبح روز جمعه از استودیوی ویژه رادیو زیارت در حرم حضرت رضا (علیه‌السلام) به‌صورت زنده پخش می‌شود.

رادیو دری برون‌مرزی خراسان رضوی نیز ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «مظلومیت قرن» را به تهیه‌کنندگی حسین زاده و بصیر احمد تهیه و پخش می‌‌کند و در ادامه، برنامه «صهیونیزم خانه عنکبوت» را با موضوع بررسی آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی، روی آنتن می‌برد. این برنامه به گویندگی سروری و تهیه‌کنندگی خوش‎‌رو تقدیم مخاطبان خواهد شد. برنامه «انعکاس» هم با هدف تبیین جایگاه فلسطین در مصاحبه با شخصیت‌های مختلف از افغانستان تهیه و پخش می‌‌شود.

معاونت خبر مرکز نیز گزارش‌های ویژه‌ای را درباره اهمیت روز جهانی قدس تهیه و پخش خواهد کرد.

امتیاز شما