امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جشن بندگی در رادیو زیارت برگزار می‌شود

مشاهده ۱۲۹۷
۱۳۹۹/۰۲/۳۱- ۱۴:۳۷

ویژه برنامه‌های«جشن بندگی» و «شکر بندگی» به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، چهارم و پنجم خرداد از شبکه رادیویی زیارت به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«جشن بندگی» به تهیه‌کنندگی امیررضا رئوف و اجرای میثم مسرور، 4 و 5 خرداد از ساعت 9 تا 12 از رادیو زیارت شنوندگان را همراهی می‌کند. اعمال روز عید فطر و مباحث مربوط به فطریه، احکام کاربردی مربوط به روزه‌های قضا و کفاره و فطریه، پیامک و تلفن و تبریک‌های مخاطبان، ارتباط با نمایندگی‌های آستان قدس در سراسر کشور و تشریح خدمات و طرح مواسات و کمک ‌های مردمی، گزارش هایی با رویکرد عیدانه در محل هایی که کمک مردمی انجام می‌شود، عید فطر در اقصی نقاط کشورهای اسلامی و آداب و رسوم آنها و اهمیت روز فطر در آن کشور های مختلف، روایت و داستان‌های عید فطر از قبل از انقلاب و ... مهمترین بخش‌های این برنامه است.

همچنین برنامه«شکر بندگی» به تهیه کنندگی محمدجواد دهقان و اجرای  مهران کاظمی، 4 و 5 خرداد از ساعت 19 تا 21 از استودیو حرم مطهر به  صورت زنده پخش می‌شود. رسوم عید فطر در شهرستان‌ها و قومیت‌های مختلف، مسابقه، گزارش‌های شاد و شادی حلال، بررسی سیره اهل بیت علیهم السلام درباره عید فطر، پویش های مردمی در ماه مبارک رمضان و پویش مواسات، احکام عید فطر و فطریه و شرایط پرداخت و نحوه محاسبه کفاره، ارتباط با هنرمندان فعال در زمینه عید فطر و همچنین اختتامیه مسابقه بین المللی قرآن کریم از مهمترین بخش های برنامه است.

امتیاز شما