امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

همراه با شبکه اترک در سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد

مشاهده ۴۴۰
۱۳۹۹/۰۳/۱۲- ۱۲:۰۶

صداوسیمای خراسان شمالی با ویژه برنامه‌های مختلف در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، مخاطبان را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «یاد یار» در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) شنوندگان را همراهی می‌کند. در این برنامه مسئولان و کارشناسان سیاسی و مذهبی، ظلم‌ستیزی امام و دیدگاه‌های ایشان را درباره قیام مردم و  سیره انبیاء و امامان بیان می‌کنند. گزارش، پخش گزیده‌ای از فرمایش‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مرثیه‌های مرتبط با ارتحال امام (ره)، موسیقی، دلنوشته، معرفی کتاب و... بخش‌هایی از برنامه است. برنامه«یاد یار» 14 خرداد از ساعت 9:30 به مدت 90 دقیقه از رادیو اترک روی آنتن می‌رود.

سیمای اترک نیز در برنامه‌های «شب‌های اترک» و «صبح تازه»، با آیتم‌های کلام بزرگان درخصوص امام راحل و قیام 15 خرداد، گزارش‌های مردمی درباره شخصیت بارز امام خمینی(ره)، گزیده‌ای از فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مرثیه‌های مرتبط با ارتحال امام(ره)، یاد یار (تصاویر و گفت‌وگوی یاران قدیمی امام راحل) و ... ببیندگان را همراهی می‌کند.

برنامه «شب‌های اترک» 13 و 14 خرداد ساعت 21 و برنامه«صبح تازه» نیز 14 و 15 خرداد ساعت 10 از سیمای اترک به طور زنده پخش می‌شود. 

امتیاز شما