امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

سی‎ویکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب و قیام خونین 15 خرداد در گلستان

مشاهده ۷۰۳
۱۳۹۹/۰۳/۱۲- ۱۵:۵۷

صداوسیمای مرکز گلستان برای سی‌ویکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب و قیام خونین 15 خرداد، تدارک ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای گلستان با دو ویژه برنامه «یاد یار» و  مستند «زعامت رهبری» 14 و 15 خرداد با مخاطبان خود همراه می‎شود.
ویژه برنامه «یاد یار» هم‎زمان با شب رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به تبیین اندیشه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امام راحل می‎پردازد.
مستند تلویزیونی «زعامت رهبری» نیز به مناسبت سی‎ویکمین سال زعامت مقام معظم رهبری برای آشنایی بیشتر با ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و ... روی آنتن می‌برد.
این دو ویژه برنامه با بخش های مختلفی از قبیل حضور کارشناس‎های شیعه و سنی، شاعر، نقاش و هنرمند و پخش کلام امام خمینی (ره) وکلام مقام معظم رهبری، گزارش مردمی و پخش تصاویر آرشیوی از انتخاب مقام معظم رهبری و ... ساعت 22 روزهای 14 و 15 به مدت 45 دقیقه پخش می‌شود.
رادیو گلستان هم ویژه برنامه «عبد صالح» را در سالروز رحلت امام خمینی (ره) و ویژه برنامه «وقت بیداری» را با موضوع قیام 15 خرداد، به‎صورت زنده  از ساعت 9 تا 11، روزهای 14 و 15 خرداد با بخش‌های متنوعی از قبیل کارشناس مذهبی و گزارش مردمی و ...تقدیم شنوندگان رادیو می‌کند.
رادیو ترکمنی برون مرزی نیز با  ویژه برنامه به نام «سایرایاراولکام» به مدت 300 دقیقه به‎صورت زنده با حضور کارشناسان مذهبی، گزارش‌های مردمی و... و ویژه برنامه «چشمه ایمان» با بخش‎های اخبار و تفاسیر سیاسی، جهان سیاست، در آینه شعر با شنوندگان خود همراه می‎شود.
معاونت خبر این مرکز هم دو گزارش ویژه خبری، پوشش برنامه‎ای ستاد گرامیداشت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد، پوشش و اطلاع‎رسانی وسیع خبری از سراسر استان و ارسال به شبکه‌های سراسری را برای مخاطبان در نظر گرفته است.
معاونت فضای مجازی گلستان نیز در خصوص رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد به بارگذاری برنامه‌های مختلفی اهم از توزیع نسخه دوم اپلیکیشن سه دهه حماسه، یک انیمیشن در خصوص یادیار، اینفوگرافی از شخصیت حضرت امام خمینی (ره)، اینفوگرافی از زبان بزرگان دنیا، 20 عکس نوشت از امام خمینی(ره)، 10 پوستر، 5 نماهنگ، 8 کلیپ، 6 پادکست، 5 موشن گرافیک، 4 اینفوگرافی15 خرداد، 10 عکس نوشت، 5 موشن گرافی 15 خرداد، 7 پوستر قیام خونین 15 خرداد، 6 نماهنگ، 5 کلیپ تصویر 15 خرداد 42، 5 پادکست و... از واحدهای صدا، سیما و خبر می‌پردازد.

امتیاز شما