امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

طنین گستردگی اعتراضات خیابانی در آمریکا از شبکه سحر

مشاهده ۸۴۵
۱۳۹۹/۰۳/۱۳- ۱۳:۴۰

خشم تلنبار شده مردم آمریکا و گستردگی روزافزون اعتراض های خیابانی به خشونت پلیس و تفکرات نژاد‌پرستانه، موضوع برنامه «طنین» کانال کردی شبکه سحر است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «طنین» امشب سه‎شنبه 13 خرداد، با حضور علی جعفری، کارشناس مسائل سیاسی، موضوع نظام اجتماعی شکننده آمریکا و اشکالات ساختاری مهم آن و ابهام در ابرقدرت ماندن این کشور در مداخله قلدرانه‎اش را در نظام بین‎الملل بررسی می‌کند.
در این برنامه ضمن اشاره به ناآرامی‌های اخیر در ایالت مینه‌سوتای آمریکا درخصوص مرگ جورج فلوید، دلایل زنده ماندن تفکرات نژادپرستی و واکنش‌ها نسبت به آن و همچنین تاثیر این اعتراضات اخیر بر انتخابات 2020 و پایان دوران ترامپ در آمریکا واکاوی می‎شود.

ارزیابی فضای کنونی آمریکا یعنی شکست در برابر کرونا، شکست در میدان اقتصاد و سیاست خارجی و اینک شکست در تامین امنیت داخلی به نفع جو بایدن و نگرش دموکرات‌ها به این مسئله، همچنین تغییر در تصویر کلان آمریکا پس از این اعتراضات گسترده و شکنندگی‌ها و ضعف‌های اخیر در روابط بین الملل، بحث‎های مهم دیگری است که این برنامه‎ به آن‎ها می‎پردازد.

برنامه «طنین» به تهیه‌کنندگی رستم نادری و اجرای عبدالله عابدی، ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده، روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می‌رود.

امتیاز شما