امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

مینو جبارزاده مهمان این هفته «پرنیان صدا»

مشاهده ۱۶۱۳
۱۳۹۹/۰۳/۲۶- ۰۹:۳۲

رادیو پیام در برنامه«پرنیان صدا» با بهره‌گیری از گنجینه گرانبها و میراث ارزشمند منابع آرشیوی، فضایی را برای خاطره بازی با برنامه‌های رادیو فراهم می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی پیام با پخش کمیاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین صداها و برنامه‌های رادیویی که حاصل هنرمندی هنرمندان این رسانه گرم در طول هشتادسال قدمت رادیوست، مخاطبانش را همراهی می‌کند. مسابقه، معرفی و گفت‌وگو با پیشکسوتان رادیو، پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز و ... از آیتم‌های برنامه است. میهمان ویژه این هفته«پرنیان صدا» مینو جبارزاده، بازیگر، گوینده، کارگردان نمایش‌های رادیویی و مدرس دانشگاه است. وی از پنج سالگی کارش را در رادیو شروع کرده، گرچه آن زمان سواد نداشت، اما هنگام ضبط در گوشش جملات را می‌گفتند و او تکرار می‌کرد. او کارش را با یکی دو جمله آغاز کرد و به‌تدریج توانست به جایگاه خوبی برسد و امروز کارنامه‌ای پر از نقش‌های مختلف را دارد. جبارزاده در این سال‌ها بازی در چند فیلم و سریال همچون «پاداش» ساخته کمال تبریزی و «پهلوانان نمی‌میرند» به کارگردانی حسن فتحی را هم تجربه کرده است.

گفتنی است همزمان با پخش برنامه«پرنیان صدا» از شبکه، رادیو تصویری پیام نیز همسو با برنامه، تصاویر مرتبط را به نمایش می‌گذارد تا لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. مخاطبان نیز برای مشارکت در این برنامه می‌توانند تصاویر و صوت‌های قدیمی رادیو را که در آلبوم‌های شخص‌شان دارند، با سایر مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور به اشتراک بگذارند. همچنین شنوندگان رادیو پیام می‌توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی این شبکه؛ کانال پیام رسان سروش و یا سایت رادیو پیام، تصاویر و صوت‌های قدیمی را ارسال و تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خودشان در رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

همزمان با پخش زنده برنامه«پرنیان صدا» با اجرا و تهیه‌کنندگی سعید توکل، روزهای جمعه از ساعت 22 تا 2 بامداد از بخش شبانگاهی رادیو پیام، این برنامه از طریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا به‌صورت زنده و تصویری روی آنتن می‌رود.

 

امتیاز شما