امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

تدارک مرکز کرمان برای هفته قوه قضائیه

مشاهده ۳۶۵
۱۳۹۹/۰۴/۰۲- ۱۰:۵۹

صداوسیمای مرکز کرمان در هفته قوه قضائیه، فعالیت‌ها و عملکرد دادگستری استان را با حضور مسئولان و شخصیت‌های دستگاه قضا در ویژه برنامه‌های مرتبط منعکس می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه تلویزیونی «گفت‌وگوی ویژه خبری» با حضور مدیران و مسئولان دادگستری استان، به تهیه‌کنندگی محمود علیپور از ساعت 22:20 به مدت 45 دقیقه از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود. بررسی عملکرد دستگاه قضایی استان با هدف روشنگری و تبیین تلاش‌های صورت گرفته از جمله مباحثی است که در این برنامه مطرح می‌شود.
برنامه «صبح بخیر کرمان» به تهیه‌کنندگی علی ذوالفقاری، در هفته قوه قضائیه ساعت 7، با حضور سالاری و اسلامی‌، کارشناسان دادگستری، به بررسی نقش دستگاه قضا در کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.
برنامه «زندگی زیباست» به تهیه‌کنندگی عطیه استانی، ساعت 9 در هفته قوه قضائیه تقدیم بینندگان کرمانی می‌شود. در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، از کارشناس قوه قضائیه برای ارائه توضیحاتی درخصوص مسائل حقوقی خانواده‌ها و خدمات ارائه شده برای تسهیل کار مراجعان دادگستری دعوت می‌شود.

در ویژه برنامه رادیویی «آشنایی با قانون» 5 تیر ساعت 15:30، مسئولان دادگستری استان، به بررسی عملکرد دستگاه قضا در استان و طرح سوالات و مشکلات مردمی و پاسخ به سؤالات قضایی مردم می‌پردازند.
همچنین برنامه‌های «مردم و مسئولان» به تهیه‌کنندگی فرشته ایران‌نژاد، 5 تیر ساعت 8:30 و «کرمان سلام» به تهیه‌کنندگی معصومه طالبی‌زاده در هفته قوه قضائیه ساعت 6:30، با آیتم‌های کارشناسی، گزارش و گفت‌وگو با مسئولان دادگستری استان کرمان از رادیو کرمان شنیده می‌شود.

معاونت خبر کرمان نیز ضمن تهیه گزارش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی در این هفته، پوشش خبری حضور مسئولان قضایی استان، انعکاس دیدار رئیس دادگستری استان با ائمه جمعه، پوشش خبری همایش‌ها و ملاقات عمومی مردمی را در دستور کار خود دارد.

 

امتیاز شما