امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شب نشینی مردم قم در پلاک 16

مشاهده ۵۹۳
۱۳۹۹/۰۴/۰۷- ۰۹:۵۰

خانواده‌های قمی، محور برنامه زنده «پلاک 16» در سیمای نور هستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل جدید برنامه ترکیبی-نمایشی  «پلاک 16»  با اجرای علی امیدواریان و امین حسینی فرد از ابتدای تابستان هر شب به جز جمعه‌ها ساعت 22 به‌‎صورت زنده از سیمای نور پخش می‌شود.

حجت‎الاسلام حسین نطنزی تهیه‎کننده «پلاک16» گفت:  این برنامه با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان، ایجاد روحیه نشاط و امید و همینطور ایجاد حس خوشایند همزیستی و همگرایی در فضایی صمیمی‌ با توجه به خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه و جوانان به‎صورت ویژه، با حضور خانواده‌های قمی‌به میزبانی دانشگاه شهاب دانش قم روی آنتن می‎رود.

وی درباره بخش‌های مختلف این برنامه شبانگاهی گفت: این برنامه هر شب یک مجله ویژه در موضوعات ورزش، کارآفرینی، هنر و فرهنگ، ادبیات و مقاومت دارد که در آن سردبیر و کارشناس آن با میهمانی مرتبط با موضوع به گپ و گفت می‌پردازد.

حجت‎الاسلام نطنزی ادامه داد: بازیگران طنز برنامه آقایان بهروز و شهاب نیازمند نیز با اجرای بخشهای نمایشی طنز وارد گفت‌وگوی موضوعی برنامه می‌شوند. میان برنامه‌های معرفی مهمان، معرفی تازه‌های نشر، شعر خوانی طنز، معرفی نقاط دیدنی شهر و گزارش مردمی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

امتیاز شما