امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ایجاد توسعه استان بوشهر در گرو تعامل قانون‌گذاری و رسانه‎ای

مشاهده ۹۹۷
۱۳۹۹/۰۴/۱۰- ۱۳:۱۶

در نشست هم‌اندیشی مجلس، صداوسیما و توسعه همه جانبه، راهکارهای تعامل قانون‌گذاری و رسانه‌ای برای توسعه استان بوشهر بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست که اعضاء مجمع نمایندگان استان بوشهر حضور داشتند سید حسین ناظر مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر از صداوسیما به عنوان رسانه ملی اثرگذار و روابط عمومی تابلوی تبلیغاتی نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: در عرصه‌های تهاجم رسانه‌های بین‎المللی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‎توانند نقش مهم و ارزنده‎ای در حمایت و پشتیبانی از صداوسیما داشته باشند.

در این نشست که همه اعضاء مجمع نمایندگان حضور داشتند، عبدالکریم جمیری نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی‌گفت: صداوسیما یک فرصت و امکان بسیار والا و ارزشمند برای توانبخشی و قوام‎بخشی به نظام و مردم است که می‌تواند خلاقانه مردم را وادار به روحیه مطالبه‎گری و در مسیر حقیقی دفاع از نظام جمهوری اسلامی قرار دهد.

در نشست هم‎اندیشی مجلس، صداوسیما و توسعه همه‎جانبه حجت‌الاسلام‎والمسلمین موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر، دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان و دکتر غلامحسین کرمی نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان به طرح دیدگاه‌های خود در زمینه تعامل صداوسیما و مجلس شورای اسلامی‌پرداختند.
در این نشست بر ایجاد روحیه مطالبه‎گری مردم و پاسخگویی مسئولان، توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و ملی، اهتمام به امور جوانان و نهاد خانواده، تحلیل و تفسیر جامع از شرایط موجود استان و انعکاس توانمندی‌های مختلف آن و همچنین ضرورت افکارسنجی و اعتبار بخشی به رسانه و حمایت همه جانبه از صداوسیما برای پیشرفت و تعالی و استان تاکید شد.

در این نشست هم‌اندیشی، راهکارهای تعامل قانون‌گذاری و رسانه‌ای برای توسعه استان بوشهر نیز بررسی شد.

سید حسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از صدا و سیما به عنوان رسانه ملی اثرگذار و روابط عمومی تابلوی تبلیغاتی نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت:  در عرصه‌های تهاجم رسانه‌های بین المللی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توانند نقش مهم و ارزنده‎ای در حمایت و پشتیبانی از صداوسیما داشته باشند.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی‌ نیز گفت: صداوسیما یک فرصت و امکان بسیار والا و ارزشمند برای توانبخشی و قوام بخشی به نظام و مردم است که می‌تواند خلاقانه مردم را وادار به روحیه مطالبه‎گری کند و در مسیر حقیقی دفاع از نظام جمهوری اسلامی قرار دهد.

 پس از این نشست اعضاء مجمع نمایندگان استان بوشهر از زیرساخت‌های فنی و مراحل تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بازدید کردند.

امتیاز شما