امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اهدای پرچم آستان مقدس کریمه اهل بیت به صدا‌وسیمای مرکز قم

مشاهده ۳۸۶
۱۳۹۹/۰۴/۱۰- ۱۴:۱۷

پرچم متبرک آستان مقدس حضرت فاطمه‌معصومه(س)، به پاس خدمات رسانه‌ای سازمان صد‌وسیما، توسط نماینده ولی فقیه و تولیت این آستان به صدا‌وسیمای مرکز قم اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا(ع)، به پاس قدردانی از زحمات رسانه‌ای سازمان صدا‌وسیما در پوشش برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س)، پرچم متبرک آستان مقدس حضرت فاطمه‌معصومه(س) توسط آیت‌‌الله سعیدی، نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس به مدیر کل صدا‌وسیمای مرکز قم اهداء شد. آیت‌الله سعیدی با اشاره به محدودیت حضور مردم در مکان‌های زیارتی به علت بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان، ایام نوروز و ایام دهه کرامت تصریح کرد: رسانه ملی همکاری خوبی در بالابردن سطح معنویت در جامعه داشته، به ویژه اینکه در این ایام به نوعی حلقه اتصال دل مردم با آستان‌های مقدس و حرم های اهل بیت علیهم‌السلام بوده است. وی افزود: صدا‌وسیمای مرکز قم نیز با تلاش‌های فراوان خود در ساخت برنامه در جوار حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها و پوشش برنامه‌های حرم مطه، سهم بسزایی در آرامش معنوی جامعه، در مواجهه با تلاطم‌های کشور و بحران‌های حاصل از بیماری کرونا داشته، که لازم است از این مرکز قدردانی شود.

حجت‌الاسلام لطفی نیاسر، مدیرکل صدا‌وسیمای قم نیز، ضمن ارائه گزارش کمی و کیفی از تلاش های صدا‌وسیما در برنامه سازی و ارتباط‌های زنده با شبکه‌های سراسری و استانی و برون مرزی از حرم مطهر گفت: صدا‌وسیمای مرکز قم، همواره مجموعه خود را رواق کوچکی از حرم مطهر ولی نعمت مردم قم، حضرت فاطمه معصومه(س) می‌داند و به عنوان خادم رسانه‌ای حرم مطهر، از هیچ تلاشی برای سلامت معنوی جامعه و نزدیکی مردم با حرم‌ مطهر این بانوی با کرامت دریغ نمی‌کند.

امتیاز شما