امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بی‎کفایتی بولسونارو در مقابله با کرونا به روایت پرس تی وی

مشاهده ۴۵۸
۱۳۹۹/۰۴/۱۱- ۱۲:۴۹

بی‎کفایتی بولسونارو رئیس جمهوری برزیل در مقابله با کرونا و ناتوانایی او برای حل مسائل اقتصادی این کشور در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به بحث و تبادل نظر گذاشته می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی کاوه تقوایی با مروری بر اقتصاد رو به افول کشور برزیل در دوران ریاست جمهوری بولسونارو، علل بروز شرایط نامساعد اقتصادی برای این کشور را واکاوی می‎کند. این برنامه با مروری بر بحران‌هایی که بولسونارو این روزها با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند به شیوع گسترده ویروس کرونا در برزیل و تاثیر مخرب آن بر اقتصاد این کشور اشاره می‎کند و به گفت‎وگو درخصوص تشابه سیاست‎های ترامپ و بولسونارو و تنزل جایگاه برزیل در مجموعه بریکس به دلیل ناتوانی در مقابله با کرونا می‌پردازد.
در این برنامه ضمن اشاره به تبدیل برزیل به یکی از کانون‌های اصلی شیوع ویروس کرونا، عملکرد نامناسب این کشور در مقابله با این ویروس، اعتراضات و تنش میان مخالفان و حامیان دولت بولسونارو در برزیل و بحران کمبود مواد غذایی در هفته‌های اخیر در این کشور به بحث و گفت‎وگو گذاشته می‎شود.
«شکاف اقتصادی» ساعت یک بامداد جمعه 13 تیر از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:05 بامداد، یکشنبه ساعت 8 و 19 و دوشنبه ساعت 11 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما