امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

فراخوان ثبت نام فصل دهم مسابقه تلویزیونی اسرا

مشاهده ۲۲۵۲
۱۳۹۹/۰۴/۱۴- ۱۷:۱۴

شبکه قرآن و معارف سیما برای فصل دهم مسابقات سراسری «اسرا» فراخوان ثبت نام داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسابقه تلویزیونی «اسرا» به عنوان بزرگترین مسابقه استعدادیابی قرآنی است که تاکنون با اقبال جوانان و نوجوانان مواجه شده است.
در فصل جدید با رویکرد جذاب‎تر از گذشته در ۳ رشته تلاوت تقلیدی، مداحی و دعاخوانی و اجرای برنامه‌های معارفی به کشف استعداد و معرفی برترین‌ها می‌پردازد.
بر این اساس تلاوت تقلیدی از استادان منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط بوده و در بخش اجرای برنامه‌های معارفی اجرا شامل مقدمه، سلام و احوالپرسی با بینندگان و بیان یک نکته معارفی یا آیه‎ای از قرآن، حدیث و حکایت اخلاقی است.
شرایط عمومی‌شرکت در مسابقه و نحوه ارسال فایل‎ها به شرح ذیل است:
در هیچ یک از رشته‌ها محدودیت سنی وجود ندارد، در بخش مداحی و دعاخوانی و تلاوت تقلیدی فقط میزبان آقایان و در بخش اجرا میزبان خانم‎ها و آقایان خواهیم بود، در هیچ یک از رشته‌ها محدودیت مذهب و ملیت وجود ندارد، فصل دهم برنامه اسرا به شکل حضوری و تولیدی برگزار می‎شود، هنگام ضبط فایل در محلی ساکت و با نور کافی و صدایی واضح و گوشی همراه را به شکل افقی بگیرید.
گفتنی است در فصل نهم مسابقه تلویزیونی «اسرا» از 25 استان کشور شرکت کننده حضور داشتند و اسامی ممتازان دوره نهم در صفحه مجازی برنامه تلویزیونی «اسرا» به نشانی qtv8_esra@ است، همچنین مرحله پایانی دوره نهم «اسرا» که در مرحله ضبط است به زودی از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‎رود.
برنامه تلویزیونی «اسرا» کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیماست و سید وحید مرتضوی از چهره‌های قرآنی کشور تهیه‌کنندگی و اجرای آن را عهده‎دار است که او ضمن اشاره به تغییرات فصل دهم این مسابقه، که بر مبنای نظر مخاطبان صورت گرفته است گفت: تولید فصل دهم کشف استعداد نوجوانان و جوانان در مسابقه تلویزونی «اسرا» به‎زودی و بعد از دریافت فایل‎های علاقه‎مندان به شرکت در مسابقه و بررسی آن آغاز می‌شود. علاقه‎مندان برای شرکت در مسابقه «اسرا» می‌توانند تا تاریخ ۲۵ تیر، فایل‎های تصویری خود را به نشانی qtv8_esra@ در فضای مجازی برنامه ارسال کنند.

امتیاز شما