امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جنگ بین دیوان عالی رژیم صهیونیستی و نتانیاهو به روایت پرس تی وی

مشاهده ۵۵۸
۱۳۹۹/۰۴/۱۷- ۱۳:۴۸

جنگ سیاسی میان دیوان عالی با نتانیاهو بر سر موضوعات مختلف و مخالفت دانشگاهیان و اکثر شهروندان اسرائیلی با الحاق کرانه باختری در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) بررسی می‎شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‌کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به جنگ میان دیوان عالی رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو که در هفته‌های اخیر با حواشی زیادی همراه بوده به گفت‎وگو درخصوص حملات و انتقادهای اخیر دیوان عالی رژیم صهیونیستی می‌پردازد.
این برنامه همچنین به واکاوی واکنش بنیامین نتانیاهو در قبال تهدید به مرگ شدن قاضی دیوان عالی رژیم صهیونیستی می‌پردازد و مروری بر اتهامات مطرح شده علیه وی و فساد در دوران نخست وزیری او خواهد داشت. در این برنامه ضمن بررسی واکنش سیاستمداران مختلف نسبت به حملات تند نتانیاهو علیه دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی، اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و اقدام اخیر این رژیم در الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی نیز به بحث گذاشته می‎شود.
این برنامه در ادامه با اشاره به مخالفت بسیاری از ساکنان اسرائیل با الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی، امضای بیانیه توسط 400 استاد دانشگاه در رژیم صهیونیستی و درخواست توقف این گونه اقدامات که ضد بشریت تلقی می‌شود را نقدمی‌کند.
«داخل اسرائیل» چهارشنبه 18 تیر ساعت 9 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22 ، پنجشنبه ساعت 16، جمعه ساعت 20، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما