امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
«انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر می‌پردازد؛
«انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر می‌پردازد؛

پاسخ رهبر انقلاب اسلامی‌ به نامه اسماعیل هنیه

مشاهده ۳۳۲
۱۳۹۹/۰۴/۱۷- ۱۴:۳۲
تعداد بازدید:332

پاسخ رهبر انقلاب اسلامی‌ به نامه اسماعیل هنیه حمایت قاطع از آرمان فلسطین در این برنامه از «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر، واکاوی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ادامه حمایت ایران از آرمان فلسطین، پاسخ رهبر انقلاب اسلامی‌ به نامه اسماعیل هنیه در خصوص تحولات اخیر در عرصه فلسطین و مداومت حرکت مقاومت فلسطین در برابر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در برنامه «انداز جهان» امشب سه‌شنبه 17 تیر، با حضور دکتر راشد عباس نقوی (کارشناس سیاسی) و علی رضا علوی (روزنامه نگار از اسلام آباد) به طور غیر حضوری، تشریح می‎شود.
در این برنامه بر فرمایش رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه اسماعیل هنیه توجه می‎شود که تاکید کردند جمهوری اسلامی همچون گذشته از هیچ کوششی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و استیفای حقوق آنان و همچنین دفع شر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دریغ نمی‎کند. تایید اقدامات مقاومت در برابر زورگویی رژیم اسرائیلی و حملات صهیونیست ها به غزه و نیز دیدگاه احزاب، فرهیختگان، رسانه‌های جهان به خصوص کشورهای اسلامی‌به طرح جدید رژیم صهیونیستی که خواهان الحاق 30% از زمین‌هایی که طبق قراردادهای بین‎المللی باید در اختیار مسلمانان باشد به اسرائیل، از جمله مباحث مهمی است که کارشناسان به تفسیر آن می‎پردازند.
«انداز جهان» به تهیه‌کنندگی سید حسام الدین مهاجری و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت 17 تیر ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده، روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می‎رود.

امتیاز شما