امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
«داخل اسرائیل» روی آنتن هیسپان تی وی
«داخل اسرائیل» روی آنتن هیسپان تی وی

نگاهی به شکست سیستم درمانی اسرائیل در مقابل کرونا

مشاهده ۳۶۸
۱۳۹۹/۰۴/۳۰- ۱۲:۲۸
تعداد بازدید:368

شبکه هیسپان تی وی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» ( Dentro de Israel) به بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در اسرائیل می‎پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «داخل اسرائیل» که به موضوعات حقیقی مربوط به نابودی درونی اسرائیل می‌پردازد، در این برنامه آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در اسرائیل، واکنش بنیامین نتانیاهو در قبال شیوع کرونا در اسرائیل و تعداد مبتلایان که به بیش از 8500 نفر افزایش پیدا کرده است را بررسی می‌کند.
واکاوی مسئله عملیات‎های سری موساد در سرقت تجهیزات و لوازم بهداشتی و پزشکی متعلق به سایر کشورهای جهان نیز از دیگر محورهای بحث در این برنامه به شمار می‎آید.
این برنامه همچنین ضمن مروری بر انتقادها علیه نتانیاهو درخصوص عدم توجه جدی به حوزه سلامت و درمان در زمان نخست وزیری وی به نقد و تبادل نظر درباره کیفیت خدمات درمانی و مراقبت از بیماران در بیمارستان‌های اسرائیل می‌پردازد.
«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۴ است.

امتیاز شما