امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

چالش اوقات فراغت در تابستان کرونایی

مشاهده ۵۵۷
۱۳۹۹/۰۵/۰۸- ۰۹:۱۷

برنامه«گفت‌وگوی اجتماعی» قصد دارد تا در هشتم مرداد با حضور کارشناسان، موضوع چالش اوقات فراغت در تابستان کرونایی را بررسی کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جامعه‌شناسان معتقدند که یکی از دغدغه‌های بزرگ خانواده‌ها در تابستان، اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است. در گذشته به کودکان و نوجوانان پس از پایان دوره مدارس، مهارت‌های زندگی و کار را آموزش می‌دادند که بعدها کلاس‌های تابستانی با رویکرد آموزشی جایگزین این مهارت‌ها شد. متاسفانه با وجود بیماری کرونا، امسال شاهد تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها بوده‌ایم و ماندن کودکان و نوجوانان در خانه، اگر برنامه مشخصی برای آنها تدوین نشود، آسیب‌هایی را به دنبال خواهد‌داشت که جبرانی رایش نیست.

در برنامه«گفت‌وگوی اجتماعی» امروز، مجتبی دانشور، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، سید‌حسن وکیلی، مشاور و مدرس آموزش خانواده، دکتر معصومه شکری، کارشناس سبک زندگی و کارشناس صالحین تعلیم و تربیت بسیج جامعه زنان کشور و دکتر غلامرضا منتظری، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم، چالش اوقات فراغت در تابستان کرونایی را بررسی می‌کنند.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت13:30 به مدت 60 دقیقه روی موج اف ام ردیف 5/103 مگاهرتز تقدیم مخاطبان رادیو گفت‌وگو می‌شود.

امتیاز شما