امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«کنکاش» شبکه جام‎جم در پیام الگو

مشاهده ۸۸۴
۱۳۹۹/۰۵/۱۱- ۱۲:۰۰

برنامه «کنکاش» شنبه 11 مرداد ماه ( 1 آگوست 2020 ) با هدف تحلیل و بررسی ابعاد مختلف توصیه‎های رهبری به مناسبت ایام حج و عید قربان از شبکه جهانی جام‎جم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مقام معظم رهبری به مناسبت فرا رسیدن موسم حج، پیامی را صادر کردند که تاکید بر وحدت امت اسلامی در برابر آمریکای متجاوز و رژیم صهیونیستی و همچنین لزوم اهتمام برای «کمک به فلسطین مظلوم، دلسوزی برای پیکر مجروح یمن و دغدغه مسلمانان زیر ستم در هر نقطه جهان» از اهم نکته‌های آن به شمار می‎آیند.
همچنین در عید سعید قربان، در سخنرانی زنده تلویزیونی، ملت شریف ایران را به حضور پر نشاط و گسترده‌تر در مسابقه معنوی «کمک مؤمنانه به قشرهای آسیب دیده و یاری مجاهدان سلامت» فراخواندند و با تشریح اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت آمریکا در جنایت تحریم ملت ایران نکاتی را یاد آور شدند و توجه به آن‎ها را بسیار بااهمیت دانستند؛ بر همین اساس برنامه «کنکاش» این هفته به تحلیل و بررسی این پیام‎ها اختصاص دارد.
در این برنامه دکتر سید محمد حسینی (وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ) و دکتر محسن پاک آئین(کارشناس مسایل رسانه) به عنوان کارشناس دعوت می‎شوند تا ابعاد مختلف این پیام را واکاوی کنند.
ضمنا دکتر مسعود شجره (دبیر ستاد حقوق بشر اسلامی در لندن) نیز از طریق اسکایپ با برنامه ارتباط دارد و تحلیل خود را در خصوص موضوعات یاد شده ارائه می‌دهد.
«کنکاش» شنبه 11 مرداد، ساعت 20:45 دقیقه به وقت تهران از شبکه جام‌جم پخش می‌شود.

امتیاز شما