امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ضعف نظام درمانی آمریکا در مقابله با کرونا به روایت هیسپان تی وی

مشاهده ۵۲۶
۱۳۹۹/۰۵/۱۲- ۱۴:۰۷

برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) شبکه هیسپان تی وی به تاثیرات همه‌گیری ویروس کرونا و ضعف نظام درمانی آمریکا در مقابله با این ویروس می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه ضمن مروری بر آخرین آمارها در خصوص تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از همه‌گیری کرونا در آمریکا، عملکرد نظام درمانی این کشور در مقابله با این ویروس و نارضایتی‌های مردم آمریکا از این موضوع، به بحث و بررسی گذاشته می‎شود.
طبق آخرین گزارش‌ها،  در سال‎های اخیر آنچنان که باید و شاید به نظام درمانی آمریکا توجه نشده است و علاوه بر عدم تخصیص بودجه کافی، کادر درمان نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده‌اند. در این شرایط و با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا، ظرفیت بیمارستان‌های آمریکا به هیچ عنوان پاسخگوی بیماران نیست و کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی نیز اوضاع را وخیم‌تر کرده است. درواقع، می‎توان گفت که ناکارآمدی و شکست خدمات بهداشت و سلامت عمومی در آمریکا در این چند ماه اخیر بر همگان عیان شده است.
برنامه «شکاف اقتصادی» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که با بررسی موارد فوق و با اجرای مهدیه اسماعیل پور، برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبانگردانی، روزهای دوشنبه ساعت 20:30 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن سه‎شنبه ساعت 3:30 و 13:30 روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

امتیاز شما