امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش موثر رسانه استانی زنجان در آگاه‌سازی مردم از بازار بورس

مشاهده ۶۴۷
۱۳۹۹/۰۵/۱۶- ۰۸:۰۷

رئیس بورس منطقه‌ای زنجان از تعاملات و همکاری‌ها صداوسیمای این استان با مجموعه بازار بورس زنجان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با رئیس بورس منطقه‎ای استان زنجان  اصلی‌ترین عامل توسعه جوامع را رشد اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: امروز نقش بازار سرمایه در توسعه اقتصادی غیرقابل انکار بوده و توجه به این حوزه با بهره گیری از علم و دانش متخصصان قطعا در رشد اقتصادی جامعه موثر است.

وی افزود: از ابتدای امسال، بازار سرمایه و بورس شاهد حضور و سرمایه‎گذاری مردم است، لیکن باید ورود به بازار سرمایه به دور از هیجانات و با روش‎های اصولی باشد تا مردم هم در بازار سرمایه متضرر نشوند.

لطیفی از نقش صداوسیما در مدیریت این موضوع سخن گفت و اظهارداشت: در ماه‎های گذشته تلاش کرده‎ایم با تولید و پخش گزارش‎های مختلف و پرداختن در برنامه‌های شبکه استانی در کنترل بازار و آگاه‎سازی مردم برای ورود به بازار سرمایه موثر باشیم .

رئیس بورس منطقه‌ای زنجان هم با قدردانی ویژه از همکاری‌های صداوسیمای استان با مجموعه بازار بورس زنجان اظهار داشت: بازار سرمایه و به ویژه بازار بورس اوراق بهادار این امکان را بوجود می آورد تا هر فرد به میزان دارایی و سرمایه‌ای که دارد در یک یا چند شرکت بزرگ سرمایه گذاری کند، و در سود آن‌ها شریک شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زنجان یکی از شهرهای بورس خیز کشور است و صنایع بورسی زیادی در آن وجود دارد، بالطبع در خرید و فروش سهام نیز رتبه بالایی در کشور دارد و در امسال با توجه به رشد قیمتی سهام ها استقبال مردم زنجان بیش از پیش بود و این اقبال ادامه‌دار است.

وی خواستار انعکاس بیشتر  اخبار این حوزه و پخش پیام‌های آموزشی از رسانه استانی شد.

امتیاز شما