امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

صداوسیمای بوشهر، پشتیبان و تکیه‎گاه پلیس

مشاهده ۱۱۵۵
۱۳۹۹/۰۵/۲۱- ۱۰:۲۰

فرمانده انتظامی بوشهر، صداوسیمای این استان را پشتیبان و تکیه‎گاه مطمئن پلیس در بسترسازی، فرهنگ‎سازی و اجرای مطلوب ماموریت‎های نیروی انتظامی دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار خلیل واعظی به همراه تعدادی از مسؤلان انتظامی‌ با مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر، دیدار کردند. سردار واعظی در این دیدار با بیان اینکه رسانه ملی در همه ابعاد، فرهنگ، اقتصاد و حوزه‌های مختلف نقشی بی‎بدیل دارد گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی این نقش به خوبی ایفا شده است، در دوران دفاع مقدس بسیج نیروهای مردمی توسط رسانه ملی انجام می‌شد، پشتیبانی‌های مردمی‌که جمع می‌شد صداوسیما  کمک می‌کرد و یکی از  پشتیبان‌های  اصلی جبهه و جنگ بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: هر گردنه سختی که در انقلاب اسلامی طی این 40 به وجود آمده بود گذر از آن بدون کمک صداوسیما موفق و میسر نبود و نقش صداوسیما بسیار پررنگ بوده است. رسانه ملی،همانند یک لشکر بسیار قوی دشمن را از مرزهای فرهنگی عقب رانده است.

سردار خلیل واعظی با بیان اینکه بی‎انصافی است که بگوییم رسانه ملی نتوانسته رسالت خودش را به خوبی انجام دهد گفت: تمام رسانه‌های جبهه استکبار یک طرف و صداوسیمای جمهوری اسلامی هم یک طرف دیگر قرار دارد. وی با اشاره به اینکه صداوسیما و پلیس اشتراکات ماموریتی زیادی داشته است و به نوعی دو بال حفظ امنیت، نظم و انضباط اجتماعی هستند گفت: صداوسیما تکیه‎گاه مطمئن پلیس در بسترسازی اجرای مطلوب وظایف و ماموریت‎هاست.

سردار واعظی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی و انتظامی استان گفت: میزان کشفیات جرایم ما در سطح استان بالای 90 درصد نسبت به وقوع است که وضعیت مطلوبی است.

در ادامه سیدحسین ناظر، مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر به تعامل گسترده و همکاری مناسب صداوسیمای مرکز بوشهر اشاره کرد و از فرماندهی انتظامی استان خواستار استمرار ارتقاء سطح این تعاملات شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به اینکه  از گذشته تاکنون تعامل بسیار خوبی بین صداوسیما و نیروی انتظامی وجود دارد، گفت: هشدارها و آموزش‎های پلیس در فضای مجازی تاثیر بسیاری در پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی  دارد، بخصوص در حوزه پلیس فتا و راهنمایی و رانندگی، حضور کارشناسان پلیس در صداوسیما و فضای مجازی تاثیر مطلوبی در کاهش وقوع جرایم دارد.

امتیاز شما