امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه های صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در محرم

مشاهده ۳۶۲
۱۳۹۹/۰۵/۲۷- ۱۲:۵۸

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه هایی را در ایام محرم و سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  برنامه«حماسه حسینی» در فضای بیرون از استودیو، با حضور هیئت‌های عزاداری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از 1 تا 13 محرم به مدت ۷۵ دقیقه به صورت زنده روی آنتن سیمای دنا می رود. این برنامه به تهیه کنندگی سید افضل حسینی، از آیتم های حضور هنرمندان عاشورایی در حوزه‌ های مختلف، تعزیه خوانی، مداحی و معرفی آداب و رسوم مردم روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین تشکیل شده است.

برنامه«به وقت روضه» به تهیه کنندگی عبدالعزیز تقی زاده، هر روز از ساعت ۱۸ به مدت ۱۴ شب به مدت ۳۵ دقیقه، با هدف فرهنگ سازی در خصوص هر خانه یک حسینیه، از سیمای دنا با سوگواران حسینی همراه می‌شود. در این برنامه با افرادی که در خانه‌ های خود، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به عزاداری ماه محرم می‌ پردازند، ارتباط اینترنتی برقرار می‌شود.  پخش تصاویر ارسالی مخاطبان و ارتباط با ائمه جمعه شهرستان‌ های استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر قسمت های برنامه«به وقت روضه» است.
رادیو دنا نیز در برنامه«کاروان نینوا» به تهیه کنندگی مهرداد محمدیان ، در 10 قسمت هرشب از ساعت21 به مدت 45 دقیقه به قیام عاشورا می‌ پردازد. همچنین برنامه رادیویی«درس هایی از محرم» در 10 قسمت 10دقیقه ای، با حضور استادان حوزه و دانشگاه استان، شنوندگان را همراهی می‌کند. گفتنی است برنامه‌های« تاسوعای حسینی» به مدت 30 دقیقه و «با کاروان عشق» در روز عاشورا به مدت 30 دقیقه، از دیگر برنامه‌های صدای مرکز در شهادت سالار شهیدان است.

امتیاز شما