امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

هفته دولت در شبکه آفتاب

مشاهده ۴۷۵
۱۳۹۹/۰۶/۰۱- ۱۳:۳۶

صدا و سیمای استان مرکزی در هفته دولت با پخش ویژه برنامه‌های مختلف و برنامه‌های گفت و گو محور، تلاش و خدمات دولتمردان و مسئولان نظام را از شبکه آفتاب منعکس می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه آفتاب در برنامه‌های«بامداد آفتاب»، «پزشک شما»، «خانه آفتابی»، «گام دوم»، «همگام با ورزش»، «سرود و کلیپ مناسبتی هفته دولت»، «در مسیر توسعه»، «رو در رو»، و .... به موضوع هفته دولت می‌پردازد. همچنین با حضور مدیران ارشد دستگاه‌ های اجرایی مختلف استان در این برنامه‌ ها، تلاش و خدمات دولت مردان و مسئولان دستگاه‌ های اجرایی استان را به تصویر می‌کشد.

رادیو شبکه آفتاب در برنامه«پیام امروز» در هفته دولت، هر روز با مسئولان ارتباط تلفنی برقرار می‌کند. همچنین در این هفته از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه‌های«گلبانگ صبح»، «پاسخ»، «کانون مهر»، و «موج جوانی» و ... دعوت می‌شود. در این برنامه‌ ها مسئولان ارشد استانی با محور امیدبخشی در سایه بیان خدمات مسئولان دولت به مردم و نیز انعکاس عملکرد خدمات دستگاه‌های اجرایی استان، پاسخگوی سوالات مخاطبان هستند.

خبر شبکه آفتاب نیز بیش از 7 عنوان گزارش موضوعی و مستند خبری به مدت 30 دقیقه و 150 عنوان مصاحبه و ارتباط زنده به مدت 300 دقیقه و همچنین گزارش ویژه خبری از افتتاح طرح ها در 12 شهرستان استان، ارتباط زنده تلفنی در بخش های خبری صدا و سیما با 12 فرماندار در 12 شهرستان با موضوع عناوین طرح های هفته دولت و ... به مناسبت هفته دولت در نظر گرفته است.

تصاویر

امتیاز شما