امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

راه اندازی «مدرسه تلویزیونی ایران» گامی موثر به سوی گسترش نهضت مهارت افزایی

مشاهده ۷۴۶
۱۳۹۹/۰۶/۰۳- ۱۵:۲۴

وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تلاش همکاران شبکه آموزش سیما و مدیر این شبکه برای راه اندازی «مدرسه تلویزیونی ایران» و مشارکت این شبکه در گسترش «نهضت مهارت افزایی» قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش از تلاش های جهادگرانه عوامل و همکاران شبکه آموزش سیما در طراحی و راه اندازی و تولید و پخش مطلوب «مدرسه تلویزیونی ایران» تشکر کرد.

در متن سپاس نامه دکتر احمدی افزادی آمده است: همزمان با فراگیری ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای آموزشی، در اوج مبارزه با این بیماری مهلک، پیوندی مقدس میان جمعی از تلاشگران عرصه آموزش و پرورش با مجموعه ای از معلمان مبارز حاصل شد و با اتخاذ رویکردی جهادی، جهاد آموزشی از طریق طراحی و راه اندازی «مدرسه تلویزیونی ایران» آغاز شد؛ جهاد مجدانه ای که در شرایطی بحرانی، جریان تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی را پویایی و استمرار بخشید.
ضمن تحسین این حرکت نوین آموزش در سال «جهش تولید» صمیمانه ترین مراتب سپاس و قدردانی خود را به پاس مساعی رسانه جناب عالی و به ویژه همکاران عزیز و تلاشگر آن شبکه در استقرار و استمرار برنامه‌های «مدرسه تلویزیونی ایران» تقدیم می دارم.                                       

قدردانی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رئیس شورای مهارت آموزی سیما

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مشارکت شبکه آموزش در گسترش «نهضت مهارت افزایی» قدردانی کرد.  علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از همراهی مدیران و کارکنان ستاد مهارت آموزی سیما و  شبکه آموزش سیما در ترویج و گسترش «نهضت مهارت افزایی» تشکر کرد.
متن این لوح سپاس بدین شرح است: گرامیداشت «هفته ملی مهارت»، هر سال از 31 تیر تا 6 مرداد فرصتی است تا جایگاه مهارت را در نگاه خانواده‌ها، جوانان، رسانه‌ها و مسئولان و سیاستگذاران، شرکا و دیگر گروه‌های مرجع حوزه مهارت آموزی تعالی بخشیده و دستاوردهای ارزشمندی را در مسیر ارتقای وزن مهارت در جامعه رقم بزنیم.
امسال در حالی این هفته را سپری کردیم  که حضور، همراهی و همفکری شما سروران ارجمند، انگیزه و روحیه مضاعفی در خانواده بزرگ سازمان فنی حرفه ای کشور ایجاد کرد تا جایی که بیش از پیش اطمینان یافتیم، ترویج و گسترش«نهضت مهارت افزایی» به حول و قوه الهی با یاری و همدلی تمامی دستگاه‌های دخیل در امر مهارت آموزی با سرعت بیشتری محقق می‌شود و ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد «رونق جهش مهارت» در گفتمان و عمل باشیم و سرافرازانه «ایران مهد مهارت» را به همگان نشان دهیم.
مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را به خاطر این مشارکت مسئولانه و ثمربخش به استحضار رسانده و برایتان آرزوی توفیق در عرصه خدمت به مردم و توسعه کشور عزیزمان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

                                                

امتیاز شما