امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

فشار حداکثری آمریکا علیه ایران سوژه «ایران امروز»

مشاهده ۴۳۵
۱۳۹۹/۰۶/۰۴- ۱۳:۰۴

تلاش های ضد برجامی دولت و کنگره آمریکا در سال های گذشته و شکست سناریوی «فشار حداکثری» علیه ایران، در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی وی بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با اشاره به تقابل آمریکا با جهان، به بررسی تبعات شکست مفتضحانه آمریکا در نشست اخیر شورای امنیت می‌پردازد و دلایل سیاسی تلاش برای فعال سازی ساز و کار «ماشه» پیش از انتخابات آمریکا را  نقد می‌کند.
این برنامه با حضور کارشناسان حقوق بین الملل به گفت و گو درخصوص پیش بینی ناکامی این تلاش ها می‌ پردازد و از شکست آمریکا در فشار حداکثری به ایران از طریق افزایش تحریم ها می‌گوید.
در ادامه این برنامه با مروری بر تجربه چند ساله مبنی بر عدم موفقیت فشار حداکثری در زمینه تعامل با ایران و با نگاهی به وعده مضحک ترامپ مبنی بر اینکه «در عرض ۳۰ روز با ایران به توافق می رسم» درباره اتهامات ترامپ و رسانه‌ های طرفدار او مبنی بر تمایل ایران به رقیب ترامپ در انتخابات گفت و گو می‌شود.
«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی و تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی ساعت یک بامداد چهارشنبه پنجم شهریور از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 6، 13 و 18 پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 8 و 21 و جمعه ساعت 17 روی آنتن می رود.

امتیاز شما