امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ارزیابی سفر مصطفی الکاظمی‌ به اقلیم کردستان در «شبانه سیاسی» امشب

مشاهده ۵۱۶
۱۳۹۹/۰۶/۲۲- ۱۳:۰۲

اهداف سفر مصطفی الکاظمی؛ نخست وزیر عراق به اقلیم کردستان و پیام آن برای سیاستمداران اقلیم در برنامه امشب «شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیام نخست وزیر عراق؛ مصطفی الکاظمی‌ برای مردم و سیاستمداران اقلیم کردستان و اهداف وی از این سفر در برنامه امشب «شبانه سیاسی» با حضور هنر مزوری؛ کارشناس سیاسی و اژدر پیری؛ کارشناس امور بین الملل ارزیابی می‌شود.
اهمیت ویژه موضوع گمرک و دروازه‌های مرزی و سفر ابراهیم خلیل و باشماخ به همین منظور، چشم انداز آمادگی اقلیم برای مدیریت و نظارت مشترک بر همه گذرگاه‌های گمرکی، دستاوردهای گفت و گوی الکاظمی‌ با سیاستمداران اقلیم و بازتاب سفر وی در رسانه‌ه ای اقلیم از دیگر موضوعاتی است که کارشناسان برنامه به آن‌ها می‌پردازند.
وحدت و انسجام بین کُردها و دولت مرکزی و تاثیر آن بر مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی عراق و پیش بینی‌ ها از مسیر آتی روابط اقلیم کردستان و دولت مرکزی نیز از جمله مباحث مهم دیگری است که به آن پاسخ داده می‌شود.
«شبانه سیاسی» به تهیه کنندگی رستم نادری، دستیاری تهیه علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای رسول شیخکانلو امشب 22 شهریور ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می رود.

امتیاز شما