امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

راهکارهای «چوب خط» در زمینه تقویت پولی ملی و مقابله با تورم

مشاهده ۶۷۴
۱۳۹۹/۰۶/۲۴- ۱۵:۰۳

برنامه تلویزیونی «چوب خط» با موضوع تقویت پول ملی و مقابله با تورم، دوشنبه شب 24 شهریور از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کاهش ارزش پول ملی در سال‌ های اخیر، یکی از دغدغه‌ های همیشگی مردم ایران بوده است و بسیاری برای در امان نگاه داشتن سرمایه خود، به بازارهای مختلفی همچون سکه، ارزش، خودرو و مسکن روی آورده‌ اند و اخیرا هم بازار سهام یکی از دل مشغولی‌ هایشان بوده، بازارهایی که با نوسانات اقتصادی و سیاسی همراه هستند و ممکن است ضرر و زیان زیادی را متوجه سرمایه‌گذاران خرد کنند.
برنامه تلویزیونی «چوب خط» این هفته به همین مسئله اختصاص دارد، از این رو این برنامه موضوع تقویت پول ملی و راهکارهای مقابله با تورم را با حضور دو تن از کارشناسان اقتصادی کشورمان، دکتر ارسلان ظاهری و دکتر علی سعدوندی به بحث و گفت‌ و گو می‌گذارد.
در بخش گفت و گوی تلفنی هم درباره موضوع بیمه بیکاری، با کارشناسان و مسئولان ذیربط گفت‌ و گو می‌ شود.
«چوب خط» به تهیه کنندگی علی مروی و اجرای عسکری و عترت افشار، دوشنبه شب ها ساعت 22 به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.
مدافعان سلامت در نبرد با «ابتلاء» به یک ویروس
«ابتلاء» نام مستندی  درباره روحانی جوانی است که در نقش مدافع سلامت، برای کمک به بیماران کرونا در بیمارستان‌ها مشغول فعالیت است. این مستند دوشنبه 24 شهریور ساعت 20:30 از شبکه افق پخش می‌شود.
پرواز «سیمرغ» به نام پدر
مجموعه مستند «سیمرغ» با موضوع حمایت از کالای ایرانی روی آنتن شبکه افق می رود. در نخستین قسمت فصل سوم این مجموعه که با عنوان «به نام پدر» پخش خواهد شد، فعالیت های شرکت بهیار صنعت اصفهان بررسی می‌شود. این شرکت در زمینه ساخت سامانه آشکارساز محموله کامیون که در مبادی گمرکی کاربرد فراوانی دارد، دستاوردهای مهمی داشته است. این دستگاه‌ ها برای جلوگیری از قاچاق کالا اهمیت بسیاری دارند و به خاطر ساخت آن توسط شرکتی ایرانی، از نیاز کشور به خارج از کشور کاسته شده است. شرکت بهیار صنعت سپاهان، با بهره گیری از کادری متعهد و متخصص از سال ۱۳۷۸ در زمینه ساخت دستگاه‌های پزشکی شروع به فعالیت کرده است. در طول این سال ها این شرکت با روند رو به رشد خود سعی در تولید محصولات با طراحی ایرانی با هدف بی نیازی کشور از محصولات مختلف پزشکی داشته است. این شرکت در سال ۱۳۷۸ با تولید اولین برانکارد حرفه ای کشور شروع به فعالیت کرد و تاکنون توانسته به موفقیت تولید 20 محصول مختلف دستیابی پیدا کند. محمد تقی رحمتی نویسنده و کارگردان مجموعه «سیمرغ» است که نخستین قسمت آن را می توانید دوشنبه 24 شهریور ساعت 17:30 از شبکه افق تماشا کنید. تکرار این مستند روز بعد ساعت 12 روی آنتن می رود.

امتیاز شما