امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‏ های شبکه اترک در هفته دفاع مقدس

مشاهده ۵۷۲
۱۳۹۹/۰۶/۲۵- ۱۱:۵۰

صداوسیمای مرکز خراسان شمالی با برنامه‌های ویژه، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک با ویژه برنامه«خط مقدم» شنوندگان خود را در هفته دفاع مقدس همراهی می‌ کند. تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پایداری و استقامت و... از اهداف برنامه است. ویژه برنامه«خط مقدم» با انتخاب موضوعات مختلف بر اساس روز شمار هفته دفاع مقدس، سعی می‌کند تا با بهرگیری از حضور رزمندگان، به نقش و جایگاه ایثار، شهادت در راه خدا و ایستادگی برای وطن بپردازد. معرفی شهدای استان، تشریح عملیات‏ های بزرگ، نیمه پنهان ماه، گزارش های مردمی، با من ورق بزن(خاطره گویی رزمندگان و مرور خاطرات شهداء)، برش فیلم، کلام بزرگان و وصیت نامه شهیدان، معرفی کتاب، افتخار محله(گفت و گو باهم محله ای‌های شهداء) و... از بخش ‏های برنامه است. برنامه «خط مقدم» به تهیه کنندگی سمانه سفیدگر، در هفته دفاع مقدس هر روز ساعت 18 به مدت یک ساعت به صورت زنده شنیده می‌ شود.

همچنین سیمای اترک در ویژه برنامه«پلاک 40»، با دعوت از رزمندگان، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال جنگ تحمیلی را مرور می‌کند. این برنامه با آیتم های گزارش مردمی‌ از ایثار و رشادت های رزمندگان، یک روستا یک شهید(سر زدن به خانواده شهداء در روستاها و زیارت قبور شهداء) و شب نشینی(عیادت و سرزدن به جانبازان دفاع مقدس استان)، هفته دفاع مقدس را گرامی می دارد. حضور چهره‌ های شاخص ایثار و مقاومت در استان، سکانس پایداری(پخش بخش هایی از آثار سینمایی و تلویزیونی دفاع مقدس)، قدردانی از مقام شهداء، جانبازان و ایثارگران از زبان مردم، و ... از دیگر بخش های برنامه است. برنامه«پلاک 40 » به تهیه کنندگی سید ابراهیم مسبوق، در هفته دفاع مقدس هر شب ساعت 21 به مدت یک ساعت از سیمای اترک به صورت زنده تقدیم بینندگان می‌شود.

گفتنی است معاونت خبر مرکز نیز با پوشش مراسم ویژه هفته دفاع مقدس از قبیل غبار روبی گلزار شهداء، گفت و گوی ویژه خبری،  انعکاس برنامه‌های ستاد دفاع مقدس و... به هفته دفاع مقدس می‌پردازد.

تصاویر

امتیاز شما