امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شبکه آفتاب

مشاهده ۷۱۸
۱۳۹۹/۰۶/۲۵- ۱۳:۳۹

صداوسیمای استان مرکزی با ویژه برنامه‌ های مختلف به استقبال گرامیداشت هفته دفاع مقدس می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه آفتاب با ویژه برنامه«پلاک عاشقی» با هدف افزایش شناخت مخاطب در خصوص فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، هفته دفاع مقدس را گرامی می دارد. بیانات مقام معظم رهبری، گفت و گو با مهمان، نقش صنایع استان مرکزی در دوران دفاع مقدس، خاطره گویی، معرفی کتاب، نمایشگاه دفاع مقدس، معرفی هنرمندان استانی در دوران دفاع مقدس، معرفی سرداران شهید و وصیت نامه آنها و... از بخش های برنامه است. ویژه برنامه«پلاک عاشقی» به تهیه کنندگی محمد فراهانی، از 30 شهریور به مدت یک هفته هر شب از ساعت 21 به مدت 45 دقیقه از سیمای آفتاب روی آنتن می رود.

برقراری ارتباط مستقیم با محل نمایشگاه دفاع مقدس شهر اراک، تولید آیتم ویژه 4 دقیقه ای در برنامه خانواده و پخش برنامه«بامداد آفتاب» هر روز از ساعت 8 از محل موزه دفاع مقدس شهر اراک، از دیگر پیش بینی‌های سیمای مرکز به این مناسبت است.

ویژه برنامه«چهلمین سال حماسه» به تهیه کنندگی علیرضا یعقوبی و گویندگی شهرام ترکمانی و علیرضا رافعی، با هدف بازخوانی 8 سال دفاع مقدس و تبیین نقش نیروهای مسلح و نهادهای مردمی در این دوران، به سمع شنوندگان رادیو آفتاب می رسد. این برنامه با آیتم های خاطره گویی از دوران دفاع مقدس و گزارش از فعالیت های ویژه هفته دفاع مقدس، از 31 شهریور به مدت یک هفته ساعت 18:45 پخش می‌شود. همچنین ارتباط با مسئولین سپاه و سایر نیروهای مسلح در استان، پخش آیتم های میان برنامه ای برای معرفی شهدای والامقام، برنامه «گلبانگ پایداری»، نمایش هفته»، مستند «اُغور بخیر» و ... از دیگر برنامه‌های رادیو مرکز در این هفته است.

خبر صداوسیمای استان مرکزی نیز با تولید بیش از 200 عنوان گزارش و برنامه‌های مختلف خبری از جمله گزارش موضوعی و مستند خبری، مصاحبه، خبر مکتوب، گفت و گوی ویژه خبری، پوشش خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان و... به استقبال هفته دفاع مقدس می رود.

فضای مجازی شبکه آفتاب نیز با معرفی ویژه برنامه‌های صداوسیما در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی شبکه آفتاب و همچنین اقداماتی همچون طراحی و ساخت «صفحه ویژه دفاع مقدس» در قالب عناوین و آیتم های ویژه هفته دفاع مقدس، برگزاری «پویش عکس و فیلم کوتاه» (تصاویر منتشر نشده مردمی)، معرفی ویژه برنامه‌های تامینی و تولیدی هفته دفاع مقدس در سایت و کانال شبکه آفتاب و ... با مخاطبان خود همراه می‌شود.

امتیاز شما