امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

همزمانی دو اتفاق مهم فضای مجازی، سوژه «هاشتاغ» امشب شبکه العالم

مشاهده ۳۸۶
۱۳۹۹/۰۶/۲۹- ۱۴:۴۹

همزمانی توافق عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و سالروز فاجعه صبرا و شتیلا، از هشتگ های داغ این روزهای شبکه های اجتماعی است که در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، موضوع مصادف شدن انعقاد معاهده ذلت بار عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس از سوی دو کشور عربی بحرین و امارات با سالروز فاجعه کشتار صبرا و شتیلا و بازتاب آن در شبکه‌ های اجتماعی جهان عرب در این برنامه از «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.
همزمان بودن این دو حادثه حامل پیام های متعددی است و سازش کنندگان با رژیم اشغالگر قدس با جنایتکاران کشتار صبرا و شتیلا شریک بوده و در تمام جنایت های صهیونیست ها علیه غیر نظامیان فلسطینی دست دارند، همچنین فعالان شبکه‌های اجتماعی تاکید کردند که کشتار صبرا و شتیلا که یکی از خونبارتین حوادث در تاریخ ملت مقاوم فلسطین با خیانت نظام های امارات و بحرین تفاوت چندانی ندارد، از این رو این برنامه امشب به بررسی این موضوعات می‌پردازد.
در این برنامه تشریح می‌ شود که چگونه کاربران با انتشار عکس بن زاید در حالی که توافق سازش را به دست دارد و نیز عکس یک زن سالمند فلسطینی در کنار اجساد همسر و فرزندانش که در جنایت صبرا و شتیلا به شهادت رسیدند، این دو حادثه را به یکدیگر پیوند زدند. افشای فشار آمریکا بر لبنان برای مذاکره با رژیم صهیونیستی، هشتگ پربازدید دیگری است که در این برنامه بدان اشاره می‌شود. دراین خصوص نیز بیان خواهد شد برخی مسئولان عالی‌ رتبه صهیونیستی و آمریکایی از تلاش واشنگتن برای آغاز مذاکرات مستقیم بین لبنان و رژیم صهیونیستی پیش از آغاز انتخابات ریاست‌‌جمهوری آمریکا خبر داده اند.
همچنین به مقاله روزنامه لبنانی «الأخبار» اشاره خواهد شد که نوشته است؛ به نظر می‌ رسد امید و آرزوهای واشنگتن و تل‌آویو درباره لبنان تنها به تشکیل دولت جدید همسو با منافع دشمن صهیونیستی منحصر نشده بلکه تا مرز تصاحب ذخایر نفت و گاز ادعایی تل‌آویو از لبنان رسیده است و حتی این آرزوها به جایی رسیده که به اعتقاد مشترک واشنگتن و تل‌آویو برای آغاز مذاکره مستقیم بین لبنان و رژیم صهیونیستی تا قبل از شروع انتخابات آمریکا تبدیل شده است.
«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب شنبه 29 شهریور ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش می‌شود.

امتیاز شما

برچسب‌ها: