امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مردانی که «تا آخر خط» ایستاده‌ اند

مشاهده ۴۷۶
۱۳۹۹/۰۷/۰۲- ۱۵:۵۳

مستند «تا آخر خط» درباره فعالیت های گروه جهادی شهید مومنی از تهران در مناطق شرقی کشور است که چهارشنبه دوم مهر از شبکه افق پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه‌ های جهادی از اقصی نقاط کشور راهی مناطق محروم می‌ شوند تا باری از دوش محرومان بردارند، اقدامی‌برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و لبیک به فرمان جهاد اقتصادی رهبر معظم انقلاب. یکی از این گروه‌ ها، گروه جهادی شهید مومنی تهران است که در مناطق شرقی کشور فعالیت می‌ کنند. آن‌ها در پروژه‌های حفر قنات در روستای شیخ آباد و ترمیم استخر و کانال کشی برای روستانشینان فعال هستند. این مستند چهارشنبه دوم مهر ساعت 20:30 از شبکه افق پخش می‌ شود.
امید یک مادر لابلای «کاغذهای بی جواب»
یک مادر نامه‌ های بسیاری برای پسرش می‌ نویسد، نامه‌ هایی که جوابی برایشان نمی‌ آید و فقط چشم انتطاری مادر را بیشتر می‌ کنند. این داستان یک زن ایرانی است، مادری که پسرش در جبهه مفقودالاثر شده و هنوز خبری از او نرسیده است. مستند «کاغذهای بی جواب» روایتی است از انتظار یک مادر در فراق که به کارگردانی سید ابراهیم اصغرزاده، برای پخش از شبکه افق سیما در روز چهارشنبه دوم مهرماه ساعت 19:30 در نظر گرفته شده است. تکرار این مستند را می‌توانید روز بعد ساعت 12:30 از همین شبکه تماشا کنید.
فرمانده عقاب‌ ها مهمان شبکه افق شد
«یونیفورم» عنوان مجموعه مستندی با رویکرد پرداختن به زندگی و خاطرات فرماندهان و امرای ارتش در دوران دفاع مقدس است، فرماندهانی که با جان و دل در خدمت میهن اسلامی‌ بودند و اقدامات موثر آن‌ها، نقش تعیین‌کننده‌ ای در عملیات‌ ها داشت. در پنجمین قسمت، پای خاطرات سرتیپ دوم خلبان بازنشسته، عباس رمضانی خواهیم نشست. در 23 مرداد سال 65 عملیاتی انجام شد که امیر خلبان عباس رمضانی با حوادثی باور نکردنی مواجه شد که همین امر، موضوع فیلم سینمایی «عقاب‌ ها» قرار گرفت. «یونیفورم» در هفته دفاع مقدس هر روز غیر از جمعه‌ ها ساعت 17:30 و تکرار آن ساعت 6 روز بعد از شبکه افق پخش می‌ شود.

امتیاز شما