امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

رادیو نمایش برای یافتن «نشان سلیمانی»جشنواره برگزار می کند/ شرکت برای عموم آزاد است

مشاهده ۴۴۵
۱۳۹۹/۰۷/۰۶- ۱۰:۲۳

نخستین جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان «نشان سلیمانی» به منظور گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بنیانگذار این جبهه در رادیو نمایش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شخصیت سردار دل ها، حاج قاسم سپهبد شهید و جبهه مقاومت، ژنرال و استکبار جهانی و رفیق خوشبخت ما؛ موضوعات محوری این جشنواره است و آثار تولیدی در دو بخش حرفه ای و مردمی داوری می‌شود.

در بخش حرفه ای آثار تولید شده در شبکه‌ های رادیویی سازمان صداو سیما به رقابت می‌ پردازند و هر شبکه رادیویی (معاونت صدا، صدای مراکز استان، رادیوهای شهری، معاونت خبر و برون مرزی) مجاز به ارسال دو اثر در هر ساختار است.

آثار ارسالی در بخش حرفه ای باید در ساختارهای نمایش تک قسمتی، مستند نمایشی، مستند پرتره، مینی فیچر، روایتگری، نمایش کوتاه، برنامه ترکیبی، گزارش خبری و برنامه‌ های با محتوای تولید کاربران، UGC باشد.

در بخش مردمی نیز شرکت برای عموم آزاد است و هر شرکت کننده با حداکثر ۳ اثر در هر ساختار و در مجموع حداکثر شش اثر امکان شرکت در جشنواره را دارد. ساختارهای این بخش شامل (نمایش کوتاه، روایتگری و خاطره گویی، نمایشنامه نویسی، قطعه موسیقی و ساختار آزاد) است.

مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آبان ماه از طریق سامانه نقش در سایت رادیو نمایش خواهد بود و  آثار راه یافته به مرحله داوری ۱۰ آذر ماه در همین سایت معرفی می‌ شوند. اختتامیه این جشنواره دهم دی برگزار و برندگان معرفی می‌شوند.

علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت رادیو نمایش به نشانی radionamayesh1075.ir مراجعه کنند.

 

 

امتیاز شما