امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

جنگ نرم هالیوود علیه ایران به نقل از هیسپان تی وی

مشاهده ۴۳۰
۱۳۹۹/۰۷/۲۳- ۱۴:۳۱

برنامه «هالیوود کات» (Hollywood Cut) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، این هفته به واکاوی جنگ نرم صنعت فیلم‌ سازی‌ هالیوود علیه ایران می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «هالیوود کات» که به پشت پرده و حقایق پنهان فیلم های‌هالیوودی می‌پردازد، در این قسمت به سراغ هالیوود، این صنعت پول‌ ساز آمریکا می رود و نقش آن را به عنوان یک ابزار سیاسی برای جنگ نرم علیه کشورهای دنیا از جمله ایران به بحث و بررسی می‌گذارد.
مخاطبان «هالیوود کات» می‌ بینند که چگونه آمریکا از ابتدای پیروی انقلاب اسلامی‌ بدون وقفه از ابزارهای نرم خود علیه جمهوری اسلامی استفاده و سعی کرده اند تا از طریق فیلم های‌ هالیوودی، نهادها و حامیان انقلاب را هدف قرار دهند.
نگاهی به فیلم های‌ هالیوودی علیه ایران در طی سال های اخیر، همانند «300»، «بدون دخترم هرگز»، «ترنسفورمرز» و سریال «بلک‌لیست» که در آن‌ها روی موضوعاتی همچون سیاه‌ نمایی‌ های عمیق از وضعیت ایران، حمله به دستاوردهای جمهوری اسلامی، حمله به ارکان انقلاب، عادی جلوه‌ دادن مقابله نظامی‌با ایران و ... تاکید می‌ شود، از دیگر محورهای بحث در این برنامه خواهد بود.
برنامه «هالیوود کات» محصول واحد برنامه‌ های شبکه پرس تی وی است که با زبانگردانی اسپانیایی شنبه ساعت 4 بامداد روی آنتن هیسپان تی وی می ‎رود و در همان روز ساعات 11، 15:30، 23:30 به وقت تهران و در روز یکشنبه ساعات 4:30 و 9 بازپخش می‎ شود.

امتیاز شما