امروز يك شنبه  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

«ما و شما» همراه مخاطبان کردزبانان شبکه سحر

مشاهده ۲۲۸
۱۳۹۹/۰۸/۱۷- ۱۴:۵۰

بهرام ابراهیمی هنرپیشه رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون میهمان برنامه امشب شنبه 17 آبان «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هنرپیشه برجسته و با سابقه رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون امشب با حضور در برنامه «ما و شما» با علاقه مندان و مخاطبان در کانال کردی شبکه سحر در خصوص سابقه فعالیت هنری خود گفت و گو می‌کننند و به سوالات آنان که به صورت تلفنی مطرح می‌ کنند، پاسخ می دهد.
بهرام ابراهیمی، دانش آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک از سال 1352 و در سن هجده سالگی کار بازیگری را به طور حرفه ای شروع کرد و در سریال هایی چون «صخره سیاه»، «مارمولک»،« زاگرس»، «مرد بارانی»، «بی گناهان» و ... ایفای نقش داشته است.
پخش گزارشی از پشت صحنه برنامه‌ های گذشته مجموعه «ما و شما»، گفت و گوی تلفنی مخاطبان با میهمان برنامه، گزارش مردمی از نظرات مخاطبان در خصوص این برنامه، کلیپ و موزیک - ویدئوی کردی و همچنین پخش عکس های ارسالی بینندگان از تصاویر لحظه‌های ناب از بچه‌ ها و موضوعات اجتماعی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی و متنوع است.
«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی امشب 17 آبان ساعت 22:15 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده از آنتن کانال کردی شبکه سحر روی آنتن می رود.

امتیاز شما