امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

رونمایی از ده ها اثر فاخر رادیویی و تلویزیونی زنجان در کنگره 3535 شهید استان

مشاهده ۳۷۵
۱۳۹۹/۰۸/۱۷- ۲۰:۲۶

مدیرکل صداو سیمای زنجان درحضور فرمانده سپاه استان از رونمایی برنامه‌ های جدید رادیویی و تلویزیونی، سریال و تله فیلم هایی با موضوع شهدا در کنگره بزرگداشت 3535 شهید استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای زنجان به همراه معاونان و مدیران رسانه استانی به منظور هماهنگی برنامه‌ های هفته بسیج با حضور در سپاه استان با فرمانده و معاونان این سپاه دیدار و تبادل نظر کرد.
لطیفی با اشاره به فلسفه تشکیل نهاد مقدس بسیج تصریح کرد: خدمات ارزنده بسیج از ابتدای انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و این نهاد مقدس و مردمی‌با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث ، مسائل و بحران‌ها بوده و هست .

مدیرکل مرکز زنجان افزود: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،‌ ترویج ارزش‌های دینی در حوزه‌ های تخصصی همچون هنر،‌ ورزش و رسانه، ‌ خدمتگزاری بی‌ منت به مردم در شرایط سخت و حوادث همچنین ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکردهای نهاد بسیج در چهار دهه از عمر بابرکت این شجره طیبه است.

مدیر کل رسانه استانی زنجان با اشاره به تجربه موفق حضور اقشار مختلف در برنامه‌ های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تمام سلایق و گرایش ها تحت پرچم جمهوری اسلامی آماده جانفشانی در راه اسلام و ایران هستند و رسانه استانی آماده برنامه سازی در هفته بسیج با حضور بسیجیان موفق و کارآفرین است.

او با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگداشت 3535 شهید استان گفت: در حال حاضر برنامه‌ های «پلاک»، «تقویم عزت»، «نشانه‌ ها» و «شجره طیبه» در حال پخش است و بنا داریم سریال فاخر «میراث مجید» با موضوع شهید راه علم دکتر مجید شهریاری، تله فیلم «شهید یوسف قربانی»، مستند «نیلوفران آبی»، مستند «سرداران شاخص» و ویدئو کلیپ فاخر ویژه کنگره در کنار سلسله نمایش های رادیویی طبقه الف و فاخر را در روز برگزاری کنگره رونمایی کنیم.

لطیفی از پخش ویژه برنامه تلویزیونی «حال استمراری» با رویکردی جدید در هفته بسیج خبر داد.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان هم با قدردانی از اهتمام ویژه صداوسیمای استان به فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزشهای دفاع مقدس، گفت: انعکاس برنامه‌ های فرهنگی به ویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرزهای عزت و شرف از هر قشر و صنف به خصوص در ایام هفته بسیج تأثیر بسزایی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد.

سردار کرمی افزود: باید قدردان این ملت  باشیم که در عرصه‌های‌ مختلف با حضور حماسی خود نقش‌ آفرینی کردندو فراموش نشود که اتکا به خداوند، مردم و استفاده از ظرفیت‌های داخلی همیشه برکات فراوانی برای میهن اسلامی‌ به ارمغان دارد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که انتشار  ویروس کرونا امکان هرنوع تجمع به منظور برگزاری مراسم را سلب کرده بود، شبکه استانی با تمهیدات صورت گرفته این به زیبایی و هنرمندی به شکل شایسته ای خلاء را پر کرد و نقش تأثیرگذار خود را در هفته دفاع مقدس به بهترین شکل ایفا کرد.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه استان هم در این جلسه با تشکر از تلاش های صداوسیمای مرکز زنجان در توجه ویژه به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  به ویژه در چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: بسیج در حوزه فرهنگ و اندیشه حضور جدی دارد و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود می‌ داند که این مهم با همراهی رسانه ملی امکان پیدا می‌ کند.

 حجت الاسلام بیگدلی افزود: بسیج در طول ۴۰ سال گذشته همواره خادم مردم بوده و از هیچ‌ گونه مجاهدت و ایثار برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکرده است و امروز هم با حضور جدی در بخش های مختلف یاریگر نظام هستند و تلاش می‌ کنند از ظرفیت‌ های این حوزه برای ترویج ارزش‌ های انقلاب اسلامی‌به بهترین روش بهره گیرند.

در ادامه این جلسه معاونان و مدیران دو نهاد به بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته بسیج پرداخت و هماهنگی‌ های لازم برای برگزاری مشترک این برنامه انجام شد.

امتیاز شما