امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته بسیج در صدا و سیمای لرستان

مشاهده ۶۰۷
۱۳۹۹/۰۸/۲۴- ۱۳:۲۳

صدا و سیمای مرکز لرستان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو لرستان برنامه‌های متعددی در هفته بسیج روی آنتن می‌برد.

 ویژه برنامه«چشم انداز» در هفته بسیج از ساعت 10:5به مدت 45 دقیقه، به بررسی نقش بسیج استان در دوران دفاع مقدس و تاکنون و خاطرات بسیجیان و نقش بسیج در شرایط کنونی جامعه می‌ پردازد. گزارش از نخبگان بسیجی، کارآفرینی بسیجیان در سال جهش تولید، پخش وله‌ ها و موسیقی‌ های مناسبتی و همچنین مصاحبه با فرماندهان و پیشکسوتان بسیجی از آیتم های برنامه است. برنامه رادیویی«قدمگاه خورشید» نیز هر روز به مدت 20 دقیقه، شما را با خاطرات بسیجیان آشنا می‌ کند. «سلام لرسو» نیز عنوان برنامه ای از رادیو لرستان است که به روزشمار هفته بسیج اختصاص دارد. همچنین برنامه«صدای آشنا» با پخش سخنرانی‌ های رهبر معظم انقلاب اسلامی، شنوندگان را در هفته بسیج همراهی می‌کند.

برنامه«پیام زاگرس» با ارتباط زنده تلفنی با نواحی بسیج، برنامه«هم ولاتی» با موضوع خدمات بسیج در روستاها، مستند گزارشی «از شما بشنویم» و ... از دیگر تمهیدات رادیو لرستان در این هفته است.

سیمای مرکز لرستان نیز در هفته گرامیداشت بسیج برنامه‌هایی را تقدیم بینندگان می‌کند.

برنامه مستند گزارشی«میقات» در هفته بسیج،  در 8 قسمت 20 دقیقه‌ ای، فعالیت ها و عملکرد 8 پایگاه برتر بسیج محلات استان را بررسی می‌کند. میان برنامه «یادها و خاطره‌ ها» نیز هرروز به مدت 10دقیقه، به پخش تصاویر و فعالیت های بسیجیان در سیل پلدختر، خدمات رسانی به روستاها  و نقش گروه‌ های جهادی از زمان دفاع مقدس تا به امروز اختصاص دارد.

برنامه صبحگاهی «لیسک اَفتاو » با دعوت از اقشار مختلف بسیج، تهیه گزارش و روزشمار هفته بسیج، به مدت 55 دقیقه با بینندگان لرستانی همراه می‌شود. همچنین برنامه زنده شبانه«وایک» سیمای لرستان، به صورت ویژه به موضوع بسیج  می‌پردازد.

پخش فیلم های سینمایی و استفاده از ظرفیت آرشیو و برنامه‌ های سال های گذشته، مستند«بسیج مدرسه عشق» با رویکرد فعالیت های علمی، فرهنگی و اقتصادی بسیج، مستند «سیزده-پنجاه و نه» با محور شکل گیری بسیج و نقش آن در دفاع مقدس و میان برنامه‌ های«گریز از مرکز»، «13ساله‌ ها»، «راه نو» و «بسیج در کلام  ولایت» و ... از اقدامات تامین برنامه سیمای مرکز است.

گفتنی است معاونت خبر مرکز لرستان نیز در هفته بسیج، با پوشش رویدادهای هفته بسیج و  تهیه و پخش  8 گزارش ویژه خبری با عنوان «ما ایستاده ایم» و همچنین اختصاص«گفت و گوی ویژه» به مقوله فرهنگ  و خدمات بسیج، به این مهم می‌ پردازد.

تصاویر

امتیاز شما