امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک مرکز بسیج صداوسیما در هفته بسیج

مشاهده ۶۵۱
۱۳۹۹/۰۸/۲۵- ۲۲:۱۸

مرکز بسیج رسانه ملی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و به منظور اهمیت دستاورد‌های بسیج در خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم، با تولید 110 ویژه برنامه و 1385دقیقه برنامه‌ در پنج گروه رسانه‌ ای، این هفته را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  برنامه‌ های مرکز بسیج صداوسیما به تفکیک موضوعات که شامل 110 قسمت است به شرح ذیل اعلام می‌شود:
برنامه‌ های تلویزیونی این مرکز شامل «جاودانگی» با موضوع مدافعان حرم، «از شما چه پنهون» روایتی از شهید صیاد شیرازی، «حال خوب» نقاشی دیجیتال با موضوع بخشش، «با جهادی‌ ها» گزارش میدانی از جهادگران کرونا، «پدیدارشناسی دفاع مقدس» پدیدار شناسی در خصوص موضوعات مرتبط با دفاع مقدس است.
در بخش نماهنگ ها، «در کنارهم» با موضوع همدلی بسیجیان برای ایران همدل و همچنین «دور افتخار» با موضوع افتخارات بسیجیان در عرصه‌ های مختلف تولید شده اند.
در گروه مستند هم، مستندهایی چون «عبیر» با نگاه اجتماعی به جنگ سوریه کودکان، «رویای بی قاب» با هدف بررسی زندگی شهید محمدرضا رویایی، «پای پیاده روی آب» مقابله با ناوگان دریایی آمریکایی به روایت شهید نادر مهدوی، «ستاره دنباله دار» با مروری بر زندگی شهید ورزشکار و قهرمانی او در تکواندو و «طوبی» باهدف تعلیم و تربیت بسیج در حلقه‌ های صالحین و فعالیت های محلی روی آنتن می روند.
همچنین «سلیمان بیک» با موضوع مقاومت، «مجموعه مستند خرمشهر» با پرداخت به موضوع فقر زدایی، «قصه آدم های عجیب» با روایت گروه‌ های جهادی پزشکی، «قرارگاه محبت» روایتی از فعالیت فرهنگی و امید آفرین مردم مناطق زلزله زده و «همگام با ورزش» با رویکرد فعالیت بسیج کشاورزی در ارتقای کیفی برنج کاری در شمال کشور نیز از دیگر مستندهای تولیدی این مرکز است که در هفته بسیج به نمایش گذاشته می‌شوند.
گروه تولیدات فضای مجازی هم مجموعه «یک تکه از ماه» را با برش‌ های جذابی از سبک زندگی شهدا در قالب نقاشی دیجیتال تولید کرده است که علاوه بر پخش در شبکه‌ های سیما، به صورت گسترده در فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد.
گروه موشن گرافیک مرکز بسیج صداوسیما به منظور جذابیت قالب موشن گرافی برای مخاطبان در آثار کوتاه «حقیقت بسیج»، «رسم بسیج»، «توصیه به بسیجیان» از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری، «رهرو»، «خطبه قیام»، «شهیده رودباری»، «تیزر روابط عمومی‌بسیج» و «خدمات بسیج»  پررنگ ظاهر شده است.
گروه تامین و پخش هم عهده دار پخش برنامه «دل یران» ویژه برنامه هفته بسیج از شبکه‌ سه است.

امتیاز شما