امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«دریا دلان» به مناسبت هفته بسیج در «خیابان جوانی» صدا وسیمای کرمان قدم می زنند

مشاهده ۴۱۶
۱۳۹۹/۰۸/۲۹- ۱۲:۰۰

در هفته بسیج صداوسیمای مرکز کرمان برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  سیمای مرکز کرمان در هفته بسیج  به برنامه «دریا دلان» را با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدارک دیده است. این برنامه دیدار و گفت و گو با خانواده‌ های شهدای بسیجی را از پنجم آذرماه ساعت 13 از سیمای مرکز کرمان پخش می‌ کند.
سیمای مرکز کرمان برنامه «ره عشق» و «پلاک 40» را  با رویکرد بسیج و شهدا در جدول پخش خود دارد. برنامه «ره عشق» در هفته بسیج روزهای (یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ) ساعت 13و برنامه «پلاک 40» شنبه تا پنجشنبه ساعت 7 از سیمای مرکز کرمان پخش می‌ شود. علاوه بر ویژه برنامه‌ های هفته بسیج، دیگر برنامه‌ های سیمای مرکز کرمان از جمله  «گفت و گوی ویژه»، «شب های کرمان»، «صبح بخیر کرمان»، پخش کلام رهبری و کلام بزرگان و پخش فیلم سینمایی با موضوع و رویکرد هفته بسیج تقدیم مخاطبان می‌شود. 
ویژه برنامه رادیویی «مدرسه عشق» هم از پنجم آذر ماه ساعت 12 در هفته بسیج روی آنتن می رود.
معرفی زندگینامه سرداران شهید در برنامه «پلاک»، ارتباط با فرماندهان و اقشار مختلف بسیج در برنامه «کرمان سلام»، معرفی کتاب درباره بسیج در برنامه «چراغ مطالعه» هم از دیگر برنامه‌های رادیو کرمان است که در هفته بسیج به صورت ویژه پخش می‌شوند.
«خیابان جوانی»، «مردم و مسئولان»، «روی خط جوانی»، «کسی خونه هست؟»، «شب های ایران»، «ایشوم و مفشو» نیز از دیگر برنامه‌های رادیویی کرمان در هفته بسیج است.
معاونت فضای مجازی و معاونت خبر کرمان نیز در هفته بسیج با این رویکرد برنامه‌ هایی تقدیم مخاطبان می‌کنند. گزارش های خبری، استوری ویژه هفته بسیج، نماهنگ بسیج، بسیج در کلام ولایت و بسیج و جهش تولید نیز تدارک ویژه خبر و فضای مجازی مرکز کرمان هستند که در این هفته تقدیم مخاطبان دیار سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شوند.

امتیاز شما